4 Reacties

2 maanden geleden

Mijn zoon wou ook nooit een deken, als ik er wel 1 over m heen legde werd ie meteen weer afgeschopt. Toen hij helemaal wild was van paw patrol ben ik begonnen met een paw patrol fleece deken, omdat hij m zo mooi vond mocht die wel op z'n bed en zo is het een beetje gegroeid. Na een jaar heeft hij een normale deken, vaak schopt hij m nog af maar als hij dan in diepe slaap is doe ik m weer om en dan ligt hij de nacht warm

2 maanden geleden

Reactie op BabymamaT

Mijn zoon wou ook nooit een deken, als ik er wel 1 over m heen legde werd i ...
Aah dank voor de tip! Maar doe je m in de nacht ook weer over hem heen? Want ik doe het als ik naar bed ga maar van 11 uur savonds tot in de ochtend niet.. misschien moet ik in de nacht nog een keer naar haar toe…

2 maanden geleden

Ik gebruik gewoon nog een slaapzak en hij slaapt lekker door in de zomer deed ik hem zonder (want warm ) slaapzak en werd hij elke nacht wakker . Er ligt nu wel een deken in zijn bed maar die schopt hij ook altijd weg

2 maanden geleden

Misschien kun je kijken naar een lekkere warme fleece pyjama en sokken voor ‘s nachts? Dan heeft ze het misschien minder koud als ze de deken van zich af schopt. Zo heb ik het ook gedaan met mijn zoon toen hij nog niet goed onder de dekens bleef liggen. En vaak ging ik ‘s nachts ook nog een keer naar hem toe om de deken goed te leggen. Het is even vervelend maar uiteindelijk wordt het wel beter!