54 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik me partner in de nacht, gelukkig vind hij het niet erg en slaapt door alles heen. Maar moet heel eerlijk zijn dat ik het kopen echt uitstel tot ik nodig heb want lijkt me heel irritant om steeds zo een kussen te draaien als jij ook draait. Maar antwoord op je vraag, mijn vriendinnen gebruikte een voedingskussen die je kan buigen en/of een iets wat grotere knuffel. Succes
5 jaar geleden
Ik ben helemaal fan van mijn voedingskussen. Het geeft me echt verlichting en zonder slaap ik echt helemaal niet meer goed.
Ik had eerst een normale (kleinere), die ik matig vond. Inmiddels heb ik deze en helemaal fan.
https://voedingskussenwinkel.nl/product/mjuka-zwangerschapskussen-soft-cotton-green/
5 jaar geleden
Ik heb al sinds de 15 weken een voedingskussen vanwege bandenpijn en bekkenpijn. Maar ik vind het niks. Neemt heel veel plaats in beslag. Dus in heb gewoon kussens gepakt die je op de bank ook gebruikt. En dan 1 onder mn buik en 1 tussen mn benen. Veel fijner vind ik persoonlijk en scheelt geld.
5 jaar geleden
Ik gebruik sinds week 16 ongeveer een dik hoofdkussen tussen mijn benen. Dit om te zorgen dat mijn bekken wat wijder staat en er minder spanning op komt.
5 jaar geleden
Reactie op Ylins mom
Ik ben helemaal fan van mijn voedingskussen. Het geeft me echt verlichting ...
Heeerlijk! Ik heb dezelfde vorm maar dan van litollo. Met een zacht velours stofje. Op de bank en in bed, kan niet meer zonder!
5 jaar geleden
Ik gebruik mijn voedingskussen als sinds 20 weken zwangerschap en ik ben er gek op. Ik heb hem alleen wel andersom. Dat het hoofd gedeelte onder mijn knieën ligt en ik slaap heerlijk
5 jaar geleden
Ik sliep eerst met een gewoon kussen tussen mijn benen en sinds een week het voedingskussen. Heerlijk. Maar ik ben een buikslaper en dat ging niet meer. Ik weet niet of dit voor jou helpt qua pijnlijke benen. Je kan proberen met een extra kussen tussen je benen of je dan beter ligt en minder last hebt
5 jaar geleden
Ik had tot 2 weken geleden een stevig hoofdkussen tussen mijn benen tegen bekkenpijn. Met een groot voedingskussen voelde ik me opgesloten. Nu gebruik ik hem wel, héérlijk! Lig met mijn hoofd erop, dan gaat ie achter mijn rug langs zodat ik niet op mijn linkerzij draai (doet me pijn) en dan tussen mijn benen en hij ondersteunt ook nog mijn buik. Ben wel van kant gewisseld met mijn vriend want ik lag steeds met mijn rug en dat ding naar hem toe😅
5 jaar geleden
Ik heb hem al vrij vroeg in gebruik genomen vanwege bandenpijn. Heb de Doomoo comfy big. Lekker lang kussen en stevig genoeg om echt te zorgen voor ondersteuning.
Ja het is even wennen dat je hem mee moet draaien als jij draait haha maar ik ben er super blij mee en kan niet meer zonder slapen..!!
5 jaar geleden
Ik slaap al van 10 weken met zo een kussen 🙈. Heb wel altijd met ene kussen tussen mijn benen en onder mijn buik geslapen als ik mij regels had, dus de krampjes en beginnende banden pijn die ik toen had was daarmee te vergelijken dus had me al snel zo een kussen aangeschaft.