10 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn vorige maand met onze peuter en dreumes een dagje naar wildlands gegaan met opa en oma. Onze peuter kan z'n middagdutje ook nog weleens overslaan maar onze dreumes natuurlijk nog niet. Toen ze moe werd hebben we haar in de kinderwagen gelegd in halve ligstand en tijdens het lopen is ze vanzelf in slaap gevallen, alleen als iedereen even stil stond ben ik rondjes gaan lopen met de wagen tot ze sliep. Was heel goed te doen, heel veel plezier!
2 jaar geleden
Nee helaas een dagje weg is hier ook nog te veel gevraagd van de dreumes. Wij gaan dus wel naar huis voor het slaapje. Gelukkig is het nu nog maar 1 dut. Dus we doen of s’ochtends een activiteit of in de middag na het dutje. Onze dochter slaapt ook echt niet in de buggy helaas haha
2 jaar geleden
Hier dochter van 16M, doet nog 2 dutjes en onmogelijk om haar dutje onderweg te laten doen. Enkel haar ochtenddutje in de auto wil ze wel doen. Al de rest is onmogelijk voor haar. We kijken er naar uit dat ze nog maar 1 dutje doet zodat we wat vrijer kunnen zijn.
2 jaar geleden
Reactie op wondertje_1989
Nee helaas een dagje weg is hier ook nog te veel gevraagd van de dreumes. W ...
Dit doen wij ook als het kan. Op vakantie sliep hij in de auto, maar in de buggy duurt echt heel lang voor hij dan slaapt... pas als hij compleet uitgeput is geeft hij zich daaraan over.
2 jaar geleden
Wij zijn laatst dagje burgerszoo geweest. Meestal slaapt ze tussen 12 en 2 ergens. Maar dat alleen in bed dus ik was benieuwd hoe de dag ging lopen. Op een gegeven moment merkte ik dat ze moe werd, dus de kinderwagen in ligstand gezet en viel ze snel in slaap 😊 nooit verwacht dat ze nog in de kinderwagen zou gaan slapen. Af en toe een dagje weg moet best kunnen, weggaan kan altijd nog denk ik maar zo.
2 jaar geleden
Onze dochter slaapt eigenlijk alleen in bed. Heeft de ene keer 1 slaapje nodig andere keer 2. Proberen het zo te plannen dat we bijv weg gaan als ze net wakker is en gaan evt eerder naar huis. Nadeel als zij echt moe is dan word ze niet rustig maar kan dan echt gaan klieren is dan ook moeizaam om te buigen.