9 Reacties

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde gehad zoontje ook 2.5 jaar bij ons hielp een slaap trainer heeft ongeveer 2 weken geduurd voordat hij echt begreep blauw licht is slapen en geel licht is wakker worden. Gaat nu sins een weekje super goed dan komt hij me helemaal trots ophalen "mama mama lampje blauw" zegt hij dan 🙈 misschien het proberen waard? En wij hebben ook een nacht lampje een uil met een ring eromheen de ring hebben we ingesteld op een halfuur daarna gaat hij uit en is het net wat donkerder op de kamer. Succes mama!❤️

één jaar geleden

Reactie op MamaEP

Hier precies hetzelfde gehad zoontje ook 2.5 jaar bij ons hielp een slaap t ...
Ah wat fijn dat het nu goed gaat!! Ja wij hebben deze ook. De pinguin. Die blijft half uur branden met zacht licht en gaat daarna uit (deze zien wij 9 vd 10 x dus gewoon uitgaan, zolang duurt het). Tevens is dit ook een slaaptrainer, maar ze kijkt er niet naar..

één jaar geleden

Ik volg 😴🥲

één jaar geleden

Heb je ook gevraagd waarom ze niet wilt slapen? Ik ben naar de opvoedadviseur bij de GGD geweest toen het iets minder ging bij ons en heb daar tips gekregen bij het opvoedspreekuur. Misschien voor jullie een idee? Baat het niet schaad het niet toch?

één jaar geleden

Hey jullie, ik zie dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar goed gaat t nu bij jullie? Mijn zoontje wordt sinds anderhalve week vaak huilend wakker of wilt niet meer alleen slapen of wordt midden in de nacht wakker of om 5 uur en dan is t klaar. We hebben al van alles geprobeerd met een sterrenlampje aanzetten etc maar niks helpt. Nog een gouden tip?

één jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Hey jullie, ik zie dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar goed g ...
Al een tip voor mij? Ervaar exact hetzelfde. Begint in eigen bed maar stapt vervolgens continu uit en komt wilt dan bij ons liggen.

één jaar geleden

Reactie op efvie

Al een tip voor mij? Ervaar exact hetzelfde. Begint in eigen bed maar stapt ...
Pff nee helaas niet. Bij ons in bed is ook geen optie omdat we al met we baby op de kamer liggen die vaak bij ons slaapt... t is echt hel elke avond en nacht.

één jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Pff nee helaas niet. Bij ons in bed is ook geen optie omdat we al met we ba ...
Oef zelfde probleem. Wij hebben elk nachtlampje geprobeerd. Blijven sussen en blijven terugsturen maar het is niet makkelijk. Het is wel de leeftijd om nachtmerries te hebben met 2,5.

één jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Hey jullie, ik zie dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar goed g ...
Ah zo vervelend. Bij ons na een periode van 4 maanden zulke avonden/nachten, slaapt ze sinds 2 weken door!! Bedhekje neergezet, moonie knuffel aan(na 30 min uit) en nachtlampje op de gang(die uitgaat als ze slaapt). Het in slaap komen is nog wel drama. Moeten erbij zitten tot ze slaapt.. in het ergste geval duurt dit 1.5 uur. Maar de normale nachten weer terug is al een verademing.