6 Reacties

5 jaar geleden

Het word niet aangeraden om dit te gebruiken omdat het niet bekend is wat deze stroomstootjes met het bevruchte eitje/foetus doet.

5 jaar geleden

Wat Bloemen schrijft inderdaad. Daarnaast is het vet en vocht percentage niet meer betrouwbaar omdat je lichaam zo veranderd door de zwangerschap. Mijn weegschaal (withings) heeft een zwangerschaps functie waarbij alles wat niet emer van toepassing is uitgezet wordt. Misschien heeft de jouwne dit ook?

5 jaar geleden

Ohh dat zou ik eens moeten nakijken! Het vetpercentage en zo vind ik niet erg. Is alleen prettig om je te kunnen voorbereiden op hoeveel je bent aangekomen voordat ik naar de verloskundige ga 馃ぃ

5 jaar geleden

Ow nooit geweten. Wij hebben ook zo'n ding, maar hij is wel heel oud... Aan de zijkant zitten een soort metalen strips waarop het afgelezen wordt blijkbaar, want als ik in het midden sta op de glasplaat geeft hij idd het gewicht en verder error. Is in het midden staan ook een optie voor jou?

5 jaar geleden

Ik durf het nu niet meer omdat ik gelezen heb over die stroomstootjes, in principe kan ik in het midden staan en dan geeft hij alleen mijn gewicht en verder error, wat ik al prima zou vinden maar ik durf geen risico meer te nemen...

5 jaar geleden

Bedankt voor de waarschuwing! Heb ook zo een weegschaal en wist helemaal niet dat je dit beter vermijdt... dan maar even wisselen met die van mijn ouders voor de komende maanden :)