15 Reacties

2 jaar geleden

Deze 2 bijvoorbeeld, het is echt totaal anders de ene is flexibel en de ander geeft goede steun denk ik dan heel simpel, maar wat is goed bij sloffen/pantoffels 🙈 https://www.wehkamp.nl/app/product/16652595?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share https://www.wehkamp.nl/app/product/16683401?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

2 jaar geleden

Ik heb bij de action pantoffels gekocht met harde flexibele zool. Voor onze meid is hij super. Het is wel met klittenband.

2 jaar geleden

Ik heb ook die van de action. Vind ze zelf verschrikkelijk maar voor die paar maanden... Ze zien er uit zoals die eerste link van wehkamp

2 jaar geleden

Wij hebben pantoffels in de schoenwinkel gekocht omdat ons zoontje smalle en kleine voetjes heeft en daardoor zijn de standaard schoenen/pantoffels niet aangewezen. Wel niet goedkoop

2 jaar geleden

Little riots vind ik absoluut de fijnste

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Little riots vind ik absoluut de fijnste
Due hebben geen steun... maar goed dat heeft ze ook niet op der blote voetjes 😅

2 jaar geleden

Deze net besteld op Zalando. Goede reviews alvast. Ben benieuwd.

2 jaar geleden

Reactie op Belly1

Van welk merk zijn deze?😍

2 jaar geleden

Reactie op CCROES

Van welk merk zijn deze?😍
Bisgaard 😊

2 jaar geleden

Ik heb deze van de action, is met rubberen zool😊 je hebt ze in allerlei kleuren

2 jaar geleden

Eigenlijk altijd slofjes/antislip sokken van Ewers. Die zitten fijn. Eigenlijk trekt ze ze nooit uit. Ook naar het kdv. Voor thuis heeft ze ook nog unicorn sloffen van de Primark. Staan schattig en die houdt ze ook wel aan. Steun geeft het niet maar ze loopt anders thuis op blote voeten dus tja…

2 jaar geleden

Reactie op Belly1

Ze is er super blij mee! Echt stevig en comfortabel 😊👌.

2 jaar geleden

@jolines via instagram 👌🏻

2 jaar geleden

Reactie op Belly1

Dankjewel dankzij jou heb ik dit besteld :) En wat een toeval na dat de slofjes binnen zijn kan mijn dochter nu zelfstandig alleen lopen sinds dinsdag voorheen kon ze alleen lopen met steun.

2 jaar geleden

Reactie op Meraalh

Dankjewel dankzij jou heb ik dit besteld :) En wat een toeval na dat de slo ...
Hihi wat leuk, met plezier 😊.