14 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat deze klamboe voor aan het plafond is ...

4 jaar geleden

Een klamboe is tegen de muggen een sluier is aan de bovenkant open dus dat heeft geen nut 🙃

4 jaar geleden

Heeft denk ik geen effect.. zou hem eraf halen en in de zomer echt een muggenklamboe halen

4 jaar geleden

Reactie op Denise5

Ik denk dat deze klamboe voor aan het plafond is ...
De piekstok kan omhoog :) maar dan moet het bedje in het midden van de kamer staan

4 jaar geleden

Reactie op Eslyd

Heeft denk ik geen effect.. zou hem eraf halen en in de zomer echt een mugg ...
Wat is het verschil tussen deze klamboe en een muggenklamboe?

4 jaar geleden

Reactie op Ikke91

Deze is voor de sier. Een klamboe tegen muggen zijn gewoon van die lelijke netten waar je goed doorheen kunt kijken.

4 jaar geleden

Reactie op Ikke91

Deze is idd voor de sier. Muggen klamboe is echt doorzichtig en lelijk haha

4 jaar geleden

Reactie op Eslyd

Deze is idd voor de sier. Muggen klamboe is echt doorzichtig en lelijk haha ...
Okee, laat deze dan te weinig lucht door?

4 jaar geleden

Is er een reden waarom de meesten zo'n klamboe boven het babybedje hebben hangen, of is het eerder voor de sier? Kan me voorstellen dat het eerder is om de baby een geborgen gevoel te geven?

4 jaar geleden

Reactie op Ikke91

Okee, laat deze dan te weinig lucht door?
Als je deze helemaal rondom drapeert heb je daar wel kans van ja.

4 jaar geleden

Ik zou een sluier van bijvoorbeeld het merk Jollein eens proberen!

4 jaar geleden

Reactie op Soeters

Ik zou een sluier van bijvoorbeeld het merk Jollein eens proberen!
Die kunnen niet helemaal om het bedje heen maar dan zou je zo'n lelijke moeten gebruiken tegen de muggen. Maar zoals op de foto klopt t ook niet helemaal🙊

4 jaar geleden

Ik dacht dat dat voor verduisteren was, opdat baby goed kon slapen. Als je twijfelt over luchtdoorlaatbaarheid, zet het dan even over je eigen bed en ga er onder liggen? Ziet ernaar uit dat het zo'n stok is die op grond staat? Je kan hem natuurlijk altijd inkorten he

4 jaar geleden

Ik klakboe nog extra kopen zou ik niet doen, want binnen de kortste keren gaat je kleintje alles vastpakken in en rond het bed en dan is een klamboe niet veilig. Ik zou eerder voor een hor gaan voor het raam. Een sluier of sierklamboe zijn meer voor de sier en geborgenheid in de eerste maanden. Daarna heb ik hem bij mijn eerste 2 op advies van het consultatiebureau weggehaald.