18 Reacties
5 jaar geleden
Je zal toch een leugentje om eigen bestwil moeten verzinnen denk ik😊 of een vrije dag/middag nemen
5 jaar geleden
Gewoon zeggen dat je naar de poli in het ziekenhuis moet? Of bloed moet prikken oid.. en ivm corona moet dat allemaal op afspraak natuurlijk. Daarbij ben je officieel geen uitleg verschuldigd als het gaat om 'iets' medisch 😊
5 jaar geleden
Ik heb het gewoon eerlijk verteld en gevraagd of ik iets eerder naar huis mocht vandaag. Ik kan gewoon echt niet liegen🙈( al snap ik je 100% dat je het nog niet wil vertellen!)
Ik zou in jou situatie denk ik zeggen dat ik een afspraak in het ziekenhuis heb
5 jaar geleden
Je kan zeggen dat je met je kindje naar de dokter moet. Kunnen ze weinig van vinden en zeggen lijkt mij.
5 jaar geleden
Reactie op anoniemlove
Zeg dat je naar de tandarts moet ofzo hahaaha
Ja, dat ga ik doen!!! Ik moest het namelijk verzetten vanwege verkoudheid (door hooikoorts). Het is verplaatst naar woensdag 16 september, maar ik kan natuurlijk zeggen dat het die maandag is (bij verzetten heb je sowieso weinig agenda keuze). Dus het is echt waar, behalve de datum.
5 jaar geleden
Ik heb ook gezegd dat ik een afspraak bij de tandarts heb en deze helaas niet kan verplaatsen. Heb ook op 31 augustus de eerste echo maar dan om 08.15.
5 jaar geleden
Ik ben leerkracht in het basisonderwijs, maar ook halftijds in het kleuteronderwijs. Aangezien ik geen antistoffen had voor CMV, moest ik mijn werk meteen op de hoogte brengen. Dus ik hoef ‘gelukkig’ geen smoesjes te verzinnen.. vind het zelf wel best jammer dat ik nu al niet meer voltijds kan werken..
5 jaar geleden
Ik zei ik moet naar het ziekenhuis. Ja lange wachttijden het is nu of ps over aantal weken. Toen was het wel goed hahah.