18 Reacties

5 jaar geleden

Je zal toch een leugentje om eigen bestwil moeten verzinnen denk ik😊 of een vrije dag/middag nemen

5 jaar geleden

Gewoon zeggen dat je naar de poli in het ziekenhuis moet? Of bloed moet prikken oid.. en ivm corona moet dat allemaal op afspraak natuurlijk. Daarbij ben je officieel geen uitleg verschuldigd als het gaat om 'iets' medisch 😊

5 jaar geleden

Zeg dat je naar de tandarts moet ofzo hahaaha

5 jaar geleden

Kan je geen Advies geven. Heb zodadelijk mijn echo en ben een uurtje weg. Maar ben open naar sommige collega's en leidinggevende

5 jaar geleden

Dat je Afspraak in ziekenhuis hebt. ze konden alleen op een maandag afspraak in plannen.

5 jaar geleden

Ik heb het gewoon eerlijk verteld en gevraagd of ik iets eerder naar huis mocht vandaag. Ik kan gewoon echt niet liegen🙈( al snap ik je 100% dat je het nog niet wil vertellen!) Ik zou in jou situatie denk ik zeggen dat ik een afspraak in het ziekenhuis heb

5 jaar geleden

Je kan zeggen dat je met je kindje naar de dokter moet. Kunnen ze weinig van vinden en zeggen lijkt mij.

5 jaar geleden

Kan je niet van dienst ruilen met een andere collega

5 jaar geleden

Ik heb het gewoon eerlijk verteld en gevraagd of ik iets eerder naar huis m ...
Ik werk in een ziekenhuis hihi 😂

5 jaar geleden

Reactie op anoniemlove

Zeg dat je naar de tandarts moet ofzo hahaaha
Ja, dat ga ik doen!!! Ik moest het namelijk verzetten vanwege verkoudheid (door hooikoorts). Het is verplaatst naar woensdag 16 september, maar ik kan natuurlijk zeggen dat het die maandag is (bij verzetten heb je sowieso weinig agenda keuze). Dus het is echt waar, behalve de datum.

5 jaar geleden

Ik heb gezegd dat ik een medische afspraak heb.

5 jaar geleden

Ik heb ook gezegd dat ik een afspraak bij de tandarts heb en deze helaas niet kan verplaatsen. Heb ook op 31 augustus de eerste echo maar dan om 08.15.

5 jaar geleden

Ik heb eerst echo op 2 Sept en met VK op 9 Sept. Ik heb vanochtend gewoon tegen mijn baas gezegd dat ik zwanger ben. Hoef niet te liegen

5 jaar geleden

Ik ben leerkracht in het basisonderwijs, maar ook halftijds in het kleuteronderwijs. Aangezien ik geen antistoffen had voor CMV, moest ik mijn werk meteen op de hoogte brengen. Dus ik hoef ‘gelukkig’ geen smoesjes te verzinnen.. vind het zelf wel best jammer dat ik nu al niet meer voltijds kan werken..

5 jaar geleden

Wat een goed topic! Ik zit ook nog te twijfelen over wat ik op werk ga zeggen. Ik zit te denken aan: ik moet even met m’n auto naar de garage of ik moet de ochtends even naar de huisarts. Als jullie nog andere snoezen bedenken dan hoor ik het graag!😄

5 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Wat een goed topic! Ik zit ook nog te twijfelen over wat ik op werk ga zegg ...
Auto naar de garage, top smoes! Die ga ik onthouden

5 jaar geleden

De tandarts 😂

5 jaar geleden

Ik zei ik moet naar het ziekenhuis. Ja lange wachttijden het is nu of ps over aantal weken. Toen was het wel goed hahah.