Hoi hoi. Wij gaan binnenkort een reis naar Lapland maken. Ons kindje (1,5) loopt nog niet zelfstandig, dus ik wil een kinderwagen meenemen. Wij gaan met het vliegtuig met overstap. Ik dacht eerst neem gewoon de grote kinderwagen mee (bugaboo) maar die krijg je dan niet terug bij de overstap. Toen dacht ik aan een reisformaat buggy. Hoe hebben anderen dit aangepakt. En wat zijn ervaringen met een kinderwagen in de sneeuw?
Groetjes!
Ja we hebben een draagzak. Die gaat sowieso mee. Zat alleen te denken dan heb je haar in het vliegtuig op je schoot en dan bij de overstap moet je weer dragen. Wel even lekker misschien om in de wagen te hebben
Wij zijn in Lapland geweest met een 3 jarige en wij hadden een slee mee ipv een wagen. Met een wagen is op bepaalde stukken wel te doen maar echt niet overal
Wij zijn in Lapland geweest met een 3 jarige en wij hadden een slee mee ipv ...
Dankje voor de goeie tip, fijn om te horen dat dat het beste werkt. Hoe hebben jullie dat op het vliegveld gedaan toen? Bij het hotel zijn 🛷 verkrijgbaar.
Dankje voor de goeie tip, fijn om te horen dat dat het beste werkt. Hoe heb ...
Op het vliegveld gewoon getild, en dragen is een goeie optie.
Bij ons waren ook overal sleetjes op de pak maar hebben toch zelf 1 meegenomen omdat die van ons een rugleuning had.
Bonden die slee met een touw aan een rugzak en konden we lopen. Ging super!
Je gaat een geweldige reis hebben!! Ik wil ook echt nog een keer terug
Wij hebben de dubatti buggy travel system. Die wordt echt zo klein als een trolley dus kan gewoon mee in het vliegtuig. Ook krijg je er een reistas mee om je buggy erin te doen, kn je als een tas dragen! Weegt niks!!
Kun je niet voor onder de wielen van de bugaboo ski’s plaatsen? Ik dacht dat dat een optie was🤔 dan kun je makkelijker wandelen sowieso.
Ik zou er zéker voor kiezen om de bugaboo mee te nemen qua comfort voor jullie en kind.
Voor de overstap zou ik dan misschien een extra buggy aanschaffen of idd een draagzak.