11 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een draagdoek aanschaffen?

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Misschien een draagdoek aanschaffen?
Ja we hebben een draagzak. Die gaat sowieso mee. Zat alleen te denken dan heb je haar in het vliegtuig op je schoot en dan bij de overstap moet je weer dragen. Wel even lekker misschien om in de wagen te hebben

2 jaar geleden

Wij hebben de Qute Buggy Q-compact. Sneeuw geen ervaring mee; maar in het uit klappen wel. Ideaal. Zo hop in een tas en mee als cabine bagage.

2 jaar geleden

Wij zijn in Lapland geweest met een 3 jarige en wij hadden een slee mee ipv een wagen. Met een wagen is op bepaalde stukken wel te doen maar echt niet overal

2 jaar geleden

Reactie op Sacha30

Wij zijn in Lapland geweest met een 3 jarige en wij hadden een slee mee ipv ...
Dankje voor de goeie tip, fijn om te horen dat dat het beste werkt. Hoe hebben jullie dat op het vliegveld gedaan toen? Bij het hotel zijn 🛷 verkrijgbaar.

2 jaar geleden

Reactie op bubba75

Dankje voor de goeie tip, fijn om te horen dat dat het beste werkt. Hoe heb ...
Op het vliegveld gewoon getild, en dragen is een goeie optie. Bij ons waren ook overal sleetjes op de pak maar hebben toch zelf 1 meegenomen omdat die van ons een rugleuning had. Bonden die slee met een touw aan een rugzak en konden we lopen. Ging super! Je gaat een geweldige reis hebben!! Ik wil ook echt nog een keer terug

2 jaar geleden

Ja dan moet je echt een buggy hebben die je in de bagage vakken bovenin past want al die paraplu buggies enzo moet je bij instappen inleveren

2 jaar geleden

Wij hebben de dubatti buggy travel system. Die wordt echt zo klein als een trolley dus kan gewoon mee in het vliegtuig. Ook krijg je er een reistas mee om je buggy erin te doen, kn je als een tas dragen! Weegt niks!!

2 jaar geleden

Om je een indicatie te geven waar je met je wagen moet lopen😅 geen doen dus

2 jaar geleden

Kun je niet voor onder de wielen van de bugaboo ski’s plaatsen? Ik dacht dat dat een optie was🤔 dan kun je makkelijker wandelen sowieso. Ik zou er zéker voor kiezen om de bugaboo mee te nemen qua comfort voor jullie en kind. Voor de overstap zou ik dan misschien een extra buggy aanschaffen of idd een draagzak.

2 jaar geleden

Gelijk weer zin om te gaan.. Jullie gaan een geweldige vakantie tegemoet