26 Reacties

5 jaar geleden

Ja! Ik snurk ook enorm en anders niet. Het is soms zo erg dat ik mezelf wakker snurk. Blijkbaar wordt dit na de bevalling beter doordat je minder zwaar wordt en het vocht verdwijnt 😁.

5 jaar geleden

Yes! Team snurkie hier 😅bij mijn vorige zwangerschap was het na de bevalling over. Komt omdat je wat vocht vasthoudt en daar kan het kno gebied aan meedoen🙈🙈

5 jaar geleden

Mijn vriend is laatst ook om dezelfde reden midden in de nacht naar de zolder verkast. Ik was echt verontwaardigd haha. Hij snurkt zelf ook vaak.

5 jaar geleden

Ja ik snurk ook deze laatste weken🙋🏼‍♀️ en daarnaast kwijl ik ook opeens veel in mijn slaap...😅
Hier ook!! Ik snurkte ook nooit dus hopelijk na de bevalling over. Word regelmatig aangetikt in m’n slaap🙊 Bij mij is het wel vaak als ik op m’n rug beland tijdens het slapen. Zit het allemaal verdrukt denk 😅

5 jaar geleden

Ja het gaat gelukkig weer over! Bij mijn eerste was het meteen na de bevalling weer over. Bij de tweede amper gesnurkt en nu wel weer heel erg (toevallig de eerste en nu weer een meisje, misschien ligt het daaraan?🤔)! Echt verschrikkelijk🙈 helemaal omdat ik mezelf ook wakker snurk.. Alsof er al niet genoeg is waardoor ik minder goed slaap haha

5 jaar geleden

Haha ik heb ook al menig geluidsfragment met lachende poppetjes toegestuurd gekregen dat hij me s nachts had opgenomen omdat ik zo hard snurk. Nou hij zoekt t maar uit, moet ik normaal ook maar doorheen zien te slapen als hij te veel bier heeft gedronken en gaat snurken 😅😜

5 jaar geleden

Haha hier ook. Me man heeft een opklapbed aangeschaft en in de babykamer neergezet. Hij zegt ik kan er niet meer tegen zelfs oordoppen zijn niet genoeg om er doorheen te kunnen slapen. Haha oopsie... hopen dat het snel weg is erna

5 jaar geleden

Ik wordt wakker van m’n eigen gesnurk. 🙄 Mijn vriend ligt sowieso al apart omdat ik het hele bed nodig heb voor mijn gewoel, gedraai en zweet aanvallen.

5 jaar geleden

hier word ik ook wakker van mijn eigen gesnurk. Mijn vriend klaagt wel eens en dan denk ik .. payback time 🤪 Bij mij ging het gesnurk over na de bevalling 😁

5 jaar geleden

Reactie op mamavanzoon

Ja ik snurk ook deze laatste weken🙋🏼‍♀️ en daarnaast kwijl ik ook opeens ...
ja hier ook😅

5 jaar geleden

Jup, inmiddels al 2 maanden. Voorheen ook nooit gesnurkt. En nu beweerd meneer, die zelf elke nacht bomen doorzaagt. Dat ik nu door de zwangerschap zelfs harder snurk dan hij doet. Hij slaapt nu met oordoppen in.🤭

5 jaar geleden

Hahaha jaaa hier ook! Maar mn vriend legt dan zn hand op mn buik en dan schijn ik even ermee te stoppen 🤣 Echt hele bossen schijnen er te worden omgezaagd 's nachts, gelukkig is hij ook af en toe een snurkerd. Gaan dus gezellig samen op pad 😛🌳🌳🌳🪚 Fijn idee om te weten dat het stopt na de bevalling 🤭

5 jaar geleden

Het verdwijnt na de bevalling gelukkig. Komt omdat hcg erg lijkt op groeihormoon. In dr zwangerschap kan je dus een beetje de klachten krijgen die passen bij de ziekte acromegalie (Google het maar eens) dus ook snurken en carpaal tunnelsyndroom. Gelukkig duurt een zwangerschap maar 9 maanden en is het lang niet zo erg als acromegalie waardoor alles herstelt.

5 jaar geleden

Hier ook team snurk!! Voor de zwangerschap nooit last van gehad 😅 hopelijk gaat t na d'r bevalling net zo snel weg als dat het gekomen is 😅

5 jaar geleden

Ik heb de zaagtafel ook iedere nacht keihard aan. Word ook van alles wakker, dus sinds 2 weken starten we samen een kwartiertje/half uur in bed om nog even te kletsen en knuffelen en dan vertrekt mijn man naar zolder. We slapen dan beiden veel beter, dus win win. Soms komt hij ‘s ochtends ook weer even kroelen voor we uit bed gaan (in het weekend bijvoorbeeld). Af en toe krijg ik ook geluidsfragmenten opgestuurd van dat hij me op heeft genomen. Echt niet normaal wat een lawaai 🪚 🌳 🌲 🌴

5 jaar geleden

Heerlijk herkenbaar dit! Mijn vriend wordt helemaal gek van mijn gesnurk en ik word er zelf ook wakker van. Hij slaapt vaak op een matras op de babykamer.

5 jaar geleden

Herkenbaar dat komt door het extra gewicht wat op je drukt. Ik heb nu ook veel last van een verstopte neus en ga dan door mijn mond ademen.

5 jaar geleden

Ja hier ook hoor 🙋🏻‍♀️ Sinds week 35 ook ongeveer. Mijn vriend zegt dat ik klink als een zombie van the walking dead... Ben vannacht bevallen en daarna nog niet gesnurkt. Dus hopelijk blijft dat zo!

5 jaar geleden

Ik snurk ook ineens ja. Word er soms gewoon zelf wakker van..