26 Reacties
5 jaar geleden
Ja ik snurk ook deze laatste weken🙋🏼♀️ en daarnaast kwijl ik ook opeens veel in mijn slaap...😅
5 jaar geleden
Hier ook!! Ik snurkte ook nooit dus hopelijk na de bevalling over. Word regelmatig aangetikt in m’n slaap🙊 Bij mij is het wel vaak als ik op m’n rug beland tijdens het slapen. Zit het allemaal verdrukt denk 😅
5 jaar geleden
Ja het gaat gelukkig weer over! Bij mijn eerste was het meteen na de bevalling weer over. Bij de tweede amper gesnurkt en nu wel weer heel erg (toevallig de eerste en nu weer een meisje, misschien ligt het daaraan?🤔)! Echt verschrikkelijk🙈 helemaal omdat ik mezelf ook wakker snurk.. Alsof er al niet genoeg is waardoor ik minder goed slaap haha
5 jaar geleden
hier word ik ook wakker van mijn eigen gesnurk. Mijn vriend klaagt wel eens en dan denk ik .. payback time 🤪
Bij mij ging het gesnurk over na de bevalling 😁
5 jaar geleden
Reactie op mamavanzoon
Ja ik snurk ook deze laatste weken🙋🏼♀️ en daarnaast kwijl ik ook opeens ...
ja hier ook😅
5 jaar geleden
Hahaha jaaa hier ook! Maar mn vriend legt dan zn hand op mn buik en dan schijn ik even ermee te stoppen 🤣
Echt hele bossen schijnen er te worden omgezaagd 's nachts, gelukkig is hij ook af en toe een snurkerd. Gaan dus gezellig samen op pad 😛🌳🌳🌳🪚
Fijn idee om te weten dat het stopt na de bevalling 🤭
5 jaar geleden
Het verdwijnt na de bevalling gelukkig. Komt omdat hcg erg lijkt op groeihormoon. In dr zwangerschap kan je dus een beetje de klachten krijgen die passen bij de ziekte acromegalie (Google het maar eens) dus ook snurken en carpaal tunnelsyndroom. Gelukkig duurt een zwangerschap maar 9 maanden en is het lang niet zo erg als acromegalie waardoor alles herstelt.
5 jaar geleden
Ik heb de zaagtafel ook iedere nacht keihard aan. Word ook van alles wakker, dus sinds 2 weken starten we samen een kwartiertje/half uur in bed om nog even te kletsen en knuffelen en dan vertrekt mijn man naar zolder. We slapen dan beiden veel beter, dus win win. Soms komt hij ‘s ochtends ook weer even kroelen voor we uit bed gaan (in het weekend bijvoorbeeld). Af en toe krijg ik ook geluidsfragmenten opgestuurd van dat hij me op heeft genomen. Echt niet normaal wat een lawaai 🪚 🌳 🌲 🌴
5 jaar geleden
Herkenbaar dat komt door het extra gewicht wat op je drukt. Ik heb nu ook veel last van een verstopte neus en ga dan door mijn mond ademen.