9 Reacties

één jaar geleden

Voor buiten vindt mijn dochter de wipwap heel leuk (zo'n plastic ding), schepjes en emmertjes voor in de zandbak en een kruiwagen waar steentjes en alles in kan. Een loopauto maar voor haar verjaardag krijgt ze een loopfiets en de voetbal is ook echt favoriet. Stoepkrijt en bellenblaas is misschien ook erg leuk. Binnen speelt ze vooral met haar poppen en keukentje. Daar heeft ze ook een oven, vaatwasser en ze doet dan dingen op een bordje als eten. Pop krijgt fles en ze doet hem in bed. Tekenen en verven doet ze ook steeds meer. Klei zou ook leuk zijn!

één jaar geleden

Mijn dochter is afgelopen donderdag 2 jaar geworden en ze heeft een speeltent gekregen, ze is he le maal wild van dat ding. Ook het loopfietsje vond ze heel leuk, keukentje vind ze ook heel erg leuk die d'r broer had gekregen toen hij vorig jaar 2 werd. Boekjes en knutselspullen zijn ook altijd leuk.

één jaar geleden

Driewieler, glijbaan voor in de tuin (heeele dag druk mee vandaag), en vooral veel speelgoed voor "doen alsof". Dus samen thee drinken, eten koken (speelgoed fruit, groenten, pizza, broodjes in de broodrooster, koffie zetten etc). Puzzelmat heeft ze ook veel mee gespeeld. Vandaag hebben we playdoh ook voor het eerst gebruikt, ook een succes!

één jaar geleden

Wat bebes93 inderdaad zegt, speelgoed voor rollenspel. Hier krijgt ze van familie baby pop met buggy, grasmaaier, kruiwagentje, schoonmaakset. Ze wil namelijk met alles mij graag helpen. En dan van vrienden boekjes puzzels ect.

één jaar geleden

Hier een loopfiets en stapelstenen

één jaar geleden

Ijsjesmaak wagentje

één jaar geleden

Keukentje

één jaar geleden

Timio !

één jaar geleden

De verjaardagscadeaus waar onze zoon het meest mee speelt: een ukelele gitaartje (hélemaal fan van), stepje, en héél veel Duplo