Hi allen, met welk speelgoed speelt jullie kind van 20+ maanden het liefst? Hier is mijn zoontje zijn speelgoed wat ontgroeid, maar ik vind het lastig om te bepalen wat nu leuk is voor hem. Ben benieuwd!
Ons zoontje leest graag boekjes, maakt puzzels. Bouwt met blokjes en duplo. En speelt met hot wheels. Ook vind hij het leuk om de deurtjes van het keukentje open en dicht te doen. En rondjes rijden op zn loopmotor. Dus hij vermaakt zich heel goed met al zn speelgoed. Sjoerd is bijna 21 maanden
Hier ook duplo, ze hebben setjes met deurtjes en schommeltjes.
Die doen het hier goed.
Veel boekjes met ondermeer magneetjes.
De toet toet garage met autotjes,de figuurtjes van paw patrol.
En inderdaad zijn loopwagen van bmw ( een topper)
Boris is van 27 april 2021
Hier ook veel boekjes, knuffels is ze helemaal gek op en speelt graag met het keukentje. Kleuren en knutselen ed is leuk voor 2 seconde. Ze vind dublo ook steeds interessanter worden en de loopauto word veel gebruikt
Hier is het keukentje een grote hit, eten maken mama hoor ik hele dagen😂
Verder vind ze zoefzoef, duplo, tekenen, boekjes en haar wobble board geweldig..
En stickers😅 picker plakken.... Ik vind die dingen overal 😂😂
Van de week zaten zus (8jaar) en madam in een grote doos te lunchen dus eigenlijk geen speelgoed nodig
Duplo blokjes, toettoet of houten autootjes, Grapat houten ballen/kommetjes, visspel van Little Dutch is hij wel lang zoet mee.
Het klimrek/glijbaan van Ette Tete en de springkoe is nu favoriet hier.
Wat hier al wordt genoemd: keukentje, Duplo, boekjes en Toet Toet auto's. Sowieso autootjes is onze dochter gek op. Ook loopt ze heel graag met haar poppenwagentje of iets anders dat wieltjes heeft 😅.