Auto's zijn hier groot favoriet! En zn loopscooter.
Wij halen zo nu en dan de toettoet baan en treinbaan tevoorschijn en daarmee kan hij dan zo 1,5 tot 2 uur zoet mee zijn.
We hebben sinds kort ook electro wat hij helemaal leuk vind
Op nummer 1: Connetix!
Daarna Duplo, al z’n verschillende soorten keuken spulletjes, Vtech ijscokar, Little People huisje, puzzels, Haba spelletjes van 2+, boekjes lezen en knutselen/tekenen.
Keukentje, poppen en alles wat daarbij hoort, puzzels, klei, kleuren en knippen, haar loopfiets, Duplo en andere blokjes, dokters- en tandartsset.
Heb gister een spel (snuffy hup) besteld voor op vakantie, ben benieuwd wat ze daarvan gaat vinden.
Keukentje, poppen en alles wat daarbij hoort, puzzels, klei, kleuren en kni ...
Met wat voor schaar laat je haar knippen? We hebben verschillende scharen bij speelgoed maar die gaan allemaal in haar haar… Ik ben zo bang dat ze zelf gaat knippen met een echte schaar.. 🫣
Auto's! Loopfiets, boekjes, tekenen/ stempelen, helpen in het huishouden en knuffelen met de baby.
Op dit moment eigenlijk wel het liefst wel met ons spelen, elkaar achter elkaar aan zitten, met de bal gooien of schoppen, elkaar kietelen. 😆
Met wat voor schaar laat je haar knippen? We hebben verschillende scharen b ...
Ik heb zo’n kinderschaar van SES, kan zo gauw geen linkje vinden. Heb m eens gekocht bij Intertoys een tijdje geleden. Ze knipt wel alleen als ik of mijn man erbij is, maar haar haar laat ze (nog, hopelijk blijft het zo haha) met rust.