12 Reacties

3 jaar geleden

Waterkleurboek is super leuk! En alles waar je een touwtje aan kan hangen. Laat je kind het vallen, prima, zit ergens aan vast. Gerol in het vliegtuig..... Paar zaten aan de tas vast en paar aan het tafeltje. Boeken lezen vond die van ons ook leuk. En een ziplockzakje meenemen. Telefoon er in en ophangen aan het tafeltje. Kunnen ze filmpjes kijken als er geen tv is in jullie vlucht. Noise cancelling koptelefoon van mij op (sony, mijn man heeft B&O) Én eigen stoel!!!! Op schoot was 2 keer leuk, daarna doen wij nooit meer 🤣 Stijf het vliegtuig uit is een understatement.

3 jaar geleden

Ik lees even mee! Ben wel benieuwd wat het speelgoed is dat je zelf hebt afgebeeld? Wij gaan ook met 2 maandjes op vakantie, dan is ze 15 maand.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Ella21

Ik lees even mee! Ben wel benieuwd wat het speelgoed is dat je zelf hebt af ...
Sorry,ik lees t nu pas! Dat is deze: https://www.bol.com/nl/p/simple-dimple-pop-it-fidget-toy/9300000025298373?referrer=socialshare_pdp_androidapp geen idee of hij t wT vind, maar leek mij gemakkelijk meenemen

3 jaar geleden

Reactie op dannahx

Waterkleurboek is super leuk! En alles waar je een touwtje aan kan hangen. ...
Ja het is gelekkig maar een vlucht van 2 uurtjes 😛 touwtjes zijn een goed idee!

3 jaar geleden

Ik lees even mee 😀 we vliegen deze zomer naar Zuid-Afrika. Onze dochter is dan 15 maanden.

3 jaar geleden

Ik heb net voor onze dochter ook het e.e.a. Gekocht voor vakantie. O.a. Foamstickers en een kladblokkje. Mag ze lekker stickers peuteren en opplakken.

3 jaar geleden

Vooral veel snacks meenemen in steeds een apart Doosje. Wij hadden de bijtring mee en een knuffel. Probeer niet iets met geluid te doen, want dat is voor je medepassagiers minder fijn.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de pop its meegenomen. Wat hier ook goed werkt was om iets ‘nieuws’ mee te nemen. Op de AirPort willekeurig iets van nijntje uitgekozen en dat werkte goed.

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren gevlogen (wel een korte vlucht) maar bij ons deden dingen in het vliegtuig het super goed.. kartonnebekertjes, lege pringlebus, plastic flesje, boekje van het vliegtuig etc. Ook de andere passagiers waren erg vermakelijk voor hem! Al ons speelgoed is eigenlijk in de tas gebleven.. alleen heel even een bumba filmpje gekeken.

3 jaar geleden

Hi! Zijn er nog nieuwe tips voor in het vliegtuig nu ze wat ouder zijn weer?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Dit is een groot succes hier! Neemt weinig ruimte in ook en maakt niet zoveel geluid ;)

3 jaar geleden

Mijn dochter is 16 maanden tegen de tijd dat we vliegen. Ik heb een tekenboeken gekocht met mini potloden, heeeel veel stickers en een rups, beweegt heel vaag, denk dat zij het geweldig vindt( nu bij Kruidvat). Daarbij heel veel eten🤣