12 Reacties
4 jaar geleden
Waterkleurboek is super leuk! En alles waar je een touwtje aan kan hangen. Laat je kind het vallen, prima, zit ergens aan vast. Gerol in het vliegtuig..... Paar zaten aan de tas vast en paar aan het tafeltje. Boeken lezen vond die van ons ook leuk.
En een ziplockzakje meenemen. Telefoon er in en ophangen aan het tafeltje. Kunnen ze filmpjes kijken als er geen tv is in jullie vlucht.
Noise cancelling koptelefoon van mij op (sony, mijn man heeft B&O)
Én eigen stoel!!!! Op schoot was 2 keer leuk, daarna doen wij nooit meer 🤣 Stijf het vliegtuig uit is een understatement.
4 jaar geleden
Reactie op Ella21
Ik lees even mee! Ben wel benieuwd wat het speelgoed is dat je zelf hebt af ...
Sorry,ik lees t nu pas! Dat is deze: https://www.bol.com/nl/p/simple-dimple-pop-it-fidget-toy/9300000025298373?referrer=socialshare_pdp_androidapp
geen idee of hij t wT vind, maar leek mij gemakkelijk meenemen
4 jaar geleden
Vooral veel snacks meenemen in steeds een apart Doosje. Wij hadden de bijtring mee en een knuffel. Probeer niet iets met geluid te doen, want dat is voor je medepassagiers minder fijn.
4 jaar geleden
Wij hebben gisteren gevlogen (wel een korte vlucht) maar bij ons deden dingen in het vliegtuig het super goed.. kartonnebekertjes, lege pringlebus, plastic flesje, boekje van het vliegtuig etc. Ook de andere passagiers waren erg vermakelijk voor hem! Al ons speelgoed is eigenlijk in de tas gebleven.. alleen heel even een bumba filmpje gekeken.