10 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Annabella2211
Dit is de onze!

Wat leuk! Zoiets zoek ik ook! Maar ik ben echt totaal niet handig, en volgens mij is dit niet zo te koop?
3 jaar geleden
Reactie op Babyboommm
Wat leuk! Zoiets zoek ik ook! Maar ik ben echt totaal niet handig, en volge ...
Het is heel simpel hoor! De opbergkist komt van de Ikea, daar een meubelpaneel overheen en klaar 馃槃
3 jaar geleden
Ik heb niet echt een hoek maar een opbergkist van lidl was voor ons echt een uitkomst.
3 jaar geleden
Reactie op Nicole88
Hier voor 2 kindjes maar kan natuurlijk ook voor 1 kindje gemaakt worden

Wat mooi! Gezellig samen spelen :) hebben jullie dit zelf gemaakt?
3 jaar geleden
Reactie op Babyboommm
Wat mooi! Gezellig samen spelen :) hebben jullie dit zelf gemaakt?
Ja het is gewoon een plank met aan de zijkanten ook een stuk plank geschroefd... de speelgoedlade is van ikea en de rekken aan de muur van de xenos. Broer is 2.5 dus die maakt er iets meer gebruik van, die gaat er ook met zijn duplo aan spelen enzo.. ons meisje van april doet er wel aan kleuren maar speelt er vooral nog omheen.
3 jaar geleden
Reactie op Nicole88
Ja het is gewoon een plank met aan de zijkanten ook een stuk plank geschroe ...
Iets heel anders, kleuren?! Hoe doe je dat? 馃槀 Hier gaat alles in de mond, potloden stiften krijtjes, het papier zelf. Ik durf het niet meer tot ze weer een jaar ouder is ofzo. 馃ぃ Nee even serieus, gaat dit goed omdat ze dit ook van haar broer ziet of hebben jullie dit aangeleerd? Het lijkt me zo leuk maar ze heeft tot nu toe niks met kleuren, vingerverf (smaakt wel goed maar dat vieze spul op haar vingers..) klei is net zo鈥檔 slecht idee van een mama dus graag creatief bezig is en wil knutselen. 馃檲 Zand in de zandbak is leuk maar dat statische zand moet ze ook niks van hebben.. Hoe doe je dit of moet ik echt accepteren dat ze hier in papa鈥檚 genen heeft gekregen. 馃お
3 jaar geleden
Reactie op Kruimel90
Iets heel anders, kleuren?! Hoe doe je dat? 馃槀 Hier gaat alles in de mond, ...
Ze gaat wel gewoon zitten kleuren ja... het is niet langer dan 15 min en erbij blijven dat ze niet in haar mond doet.. als je dat blijft herhalen stoppen ze er vanzelf mee... bij de ene duurt dat langer dan bij de ander 馃ぃ... zoontje wil het nog steeds wel eens proberen 馃槄
je kan anders ook zand maken van cornflakes ofzo..alleen zit dan dat de associatie bij zand ook anders kan worden.. dat kan je opzoeken op Google... spelen met scheerschuim of slagroom als ze het in de mond stoppen...