6 Reacties

5 jaar geleden

Bij de h&m heb je een sport bh die je ook kunt gebruiken voor borstvoeding. Weet niet of je borstvoeding wilt geven, maar die lijkt mij super handig!

5 jaar geleden

Reactie op Iris12345

Bij de h&m heb je een sport bh die je ook kunt gebruiken voor borstvoed ...
Nee ik ga geen borstvoeding geven...

5 jaar geleden

Shefit! Echt de allerbeste en fijnste sportbeha's. Ook nu tijdens de. Zwangerschap en tijdens sporten.

5 jaar geleden

Ik ben echt bijzonder tevreden over deze van de Lidl. Normaal als fanatiek sporter en hardlopen leg ik 40 euro neer voor een goede sportbeha, maar omdat ik nu niet zeker weet of mijn borsten nog verder gaan groeien of wanneer ze weer naar normaal formaat gaan had ik er het geld niet voor over. Deze is goed gevoerd en biedt goede ondersteuning voor een zacht prijsje. https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Dames-sport-BH-high-level/p100313788

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld. Nog niet binnen. Maar als het goed is uitneembare pads, waardoor hij soort voorgevormd is en niet je tepels er doorheen komen. Voor nu heb ik soortgelijk van Anita, maar dan zonder voedingsfunctie. (Officieel draag ik nu bh die gemaakt is voor mensen met borstprothese, omdat ik best wel wat grootte verschil had in t begin en niks "normaals" paste). Fijne bh's met stevigheid en tegelijk elastisch genoeg om groeiruimte te hebben! Verder hoor ik positieve verhalen over de bh's van carriwell. Weet niet of ze die ook hebben in sportbh.