44 Reacties

2 jaar geleden

Sprong 10 is hier vorige week ook begonnen! Ze is van 4 april en bijna elk sprongetje begon vaak een weekje eerder, dus dat klopt dan wel! Hier ook boos als iets niet mag idd, echt stampvoeten dan oh oh oh... Ik hoor haar soms even kletsen rond 5u maar dan valt ze daarna weer in slaap.

2 jaar geleden

Omg ja hoor, wilde er zelf ook al bijna een topic over starten😅 heftiggggg is deze! Hier echt slaapregressie met meermaals wakker in de nacht, hard huilen (soms 1,5 uur lang) en boos zijn. Onrustig slapen sws ook overdag soms in coma en netjes 2,5 uur, soms na een krap uur al klaar en meteen boos… verder wel vrolijk maar snel geprikkeld ook. Ze maakt ook echt wel sprongen zowel motorisch als in taal, dat blijft toch zo leuk en bijzonder. 💜Tja….

2 jaar geleden

Hier is het vooral ook heel erg boos, niets is goed, alleen met mama wille spelen, met niemand anders, veel uitproberen en ontdekken. Echt heel pittig !!

2 jaar geleden

Hier trekt een de haren uit mijn hoofd en als ik dan hard NEE zeg, begint ie te lachen. Sommige dagen is niks goed of gooit ie met alle spullen als ie z'n zin niet krijgt. Leuke fase 😬

2 jaar geleden

Pff jaa hier ook sinds deze week 😓.. S'avonds erg onrustig en uit bed willen. S'nachts ook veel huilen en de hele dag door ook jammeren en erg dramatisch doen over van alles.. wordt er niet goed van 🥴 hopelijk is dit gauw weer over !

2 jaar geleden

Ben gelukkig niet alleen zie ik 🤣 hang in there!!!

2 jaar geleden

Hier ook! Ineens huilen toen hij bij de opvang werd afgezet. Doet hij echt nooit.

2 jaar geleden

Hier ook, lieve help wat is deze sprong nu al erg 😢😭

2 jaar geleden

Wij lijken er nu voor het ergste deel er doorheen te zijn, maar.. het is goed 4 weken ( als niet langer) draaaaaamaaaaa geweest… 😩

2 jaar geleden

Reactie op MvM2021

Wij lijken er nu voor het ergste deel er doorheen te zijn, maar.. het is go ...
Of het was geen sprong, maar een slaapregressie en dan zit de sprong er nog aan te komen… lieve help.

2 jaar geleden

Reactie op MvM2021

Of het was geen sprong, maar een slaapregressie en dan zit de sprong er nog ...
Ik denk dat je gelijk hebt en wij ook in een slaapregressie zitten ipv de sprong. Volgens de app pas volgende week en alles wijst op de slaapregressie van 18 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Xxxxxxxxxxxxxxxx

Ik denk dat je gelijk hebt en wij ook in een slaapregressie zitten ipv de s ...
Vandaag hier overdag uberhaupt niet geslapen…. 😫

2 jaar geleden

Ik denk hier ook sprong 10 of slaap regressie 🥱😴

2 jaar geleden

Sprong 10 overduidelijk aanwezig hier... Slecht in slaap komen en om 05.30uur wakker 😱 Mag snel voorbij zijn hahaha

2 jaar geleden

De sprong lijkt hier weer redelijk voorbij te zijn sinds een paar dagen, we hebben echt een enorm anders en heel blij meisje weer :) Lotte is van 4 april!

2 jaar geleden

Jaaaa al n week tussen 4 en 5 wakker.. volgens de app duurt t nog een week, maar volgens mij is de sprong al begonnen 🤣 super cranky ook

2 jaar geleden

Het klink gemeen... Maar ik ben zo blij om alle wanhopige berichtjes te lezen ... Ik dacht serieus ik heb mijn kind verpest .. Boos, boos en boos en alleen bij mama willen zijn. DE HELE DAG. NON STOP ...

2 jaar geleden

Bij ons is het al een aantal weken ochtend vanaf 4.30-5.10… nu wilde ze al om 3.40 haar bed uit… 1,5 uur bezig geweest maar nu slaapt ze gelukkig weer (afkloppen!!) Wel op mijn borst dus daar geniet ik dan maar weer even van.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MHvdH

Bij ons is het al een aantal weken ochtend vanaf 4.30-5.10… nu wilde ze al ...
Kak ik had niets moeten zeggen. Ze is nu weer wakker 🤣🤣

2 jaar geleden

Nou hier ook aangebroken. Dus ff spuwen 😂😂 Wat een hel is dit zeg. Alleen maar drama. Normaal niet zoveel gemerkt van sprongetjes of ik ben het alweer vergeten 😂😂 Ik heb sws na de zwangerschap een heel kort lontje dus ik loop vaak maar weg uit de situatie als mijn man erbij is. Vind haar ook totaal niet meer leuk. Het is allemaal ellende en ben blij als ze op bed lig. Eerst was het verschonen een drama, dat gaat nu iets beter. Maar echt niets is goed. Als ze iets niet mag gaat ze op de grond liggen en maakt ze me daar een stampei en dan ook echt met dikke tranen. Geen idee wat we moeten doen. Ze kan zichzelf ook niet meer vermaken alleen en dan zijn we ook aan het overschakelen op 1 dutje. Wat een hel! Dan denk ik soms, is ze nu moe? Of is het drama schoppen om niets. Hoe dan ook is het een hele pittige tijd met weinig rust momenten. Zo dat was het 😂 lucht weer op.