44 Reacties

2 jaar geleden

Omg hier is ze steeds om 2300 wakker. Gisteren tot 00.30, maar nu nog steeds klaarwakker en het is half 2 mensen. Veeg me op hoor

2 jaar geleden

Hier ook. Afschuwelijk. Sliep eindelijk door (,3 weken lang!) en nu weer 2 of 3 keer wakker s nachts. En overdag snel driftig.

2 jaar geleden

Ohhh man, toen ik dit topic opende dacht ik dat t erg was, maar we zitten nu (hoop ik) in de piek 🤣 ik ben helemaal kapot om 19:00 uur Savonds en ben blij dat hij dan op bed kan. Man man man. En dan ook nog 4 kiezen tegelijk krijgen. Voor mijn gevoel gaat dit nooit weer voorbij 🙈 maar goed! Bikkelen….

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Hopelijk duurt dit niet te lang meer haha. Savonds krijsen, krijsen, niet in slaap komen. En dan de rest van de dag moe, prikkelbaar en heel goed aan het ontdekken dat ze een eigen wil heeft. Hou vol, hou vol haha

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dat met t krijsen en naar bed gaan? Ik ben er na een kwartiet wel echt klaar mee, maar ligt nu voor de 4e avond op rij op mijn bed en leg m dan na een half uur slaap in zn eigen bed, maarja... wat is de grens dat ie dit niet als gewoonte gaat zien?

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Hoe doen jullie dat met t krijsen en naar bed gaan? Ik ben er na een kwarti ...
Onze dochter heeft t ook gehad. Heeft best wel een tijdje geduurd. Sinds gisteravond is het weer als vanouds. Wij bleven er ook steeds bij zitten totdat ze sliep. We haalden haar niet uit bed. Eerst deden we dit wel maar ze zag dit als een spelletje en ze dacht dat ze mee naar beneden mocht. Dus liefdevol grenzen stellen. We gingen wel elke keer weg in de hoop dat ze alleen in slaap zou vallen, maar zodra we hoorden dat ze ging krijsen, ging een van ons weer terug en naast haar liggen. T is dus echt een fase geweest. T ging weer steeds iets beter. Eerst t ochtenddutje en middagdutje en nu dus s avonds ook weer moeiteloos naar bed. Hou vol en t komt echt goed.

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Hoe doen jullie dat met t krijsen en naar bed gaan? Ik ben er na een kwarti ...
Bij ons is het alleen met savonds naar bed gaan. Overdag geen problemen. Helaas heeft ze dit bij veel sprongetjes gehad zo. Laten huilen heeft hier geen zin. Eerste paar keren geprobeerd maar dan huilt ze uur, anderhalf en dan gaat ze nog niet slapen omdat ze zo overstuur is. We weten ondertussen dat het puur hoort bij de sprong of tandjes oid. Dus halen haar even mee naar beneden. Daarna weer met flesje naar boven. Als uiteindelijk niets helpt: rondje lopen in de wandelwagen haha.

2 jaar geleden

Oohh echt alles wat hier beschreven wordt herken ik en doet onze kleine man ook. Het is een lieverdje maar zo ontzettend grenzen aan het opzoeken, uitdagen, proberen te slaan, driftbuien, slecht slapen overdag en zeer vroeg wakker. Echt een feestje🤣 hopelijk duurt het niet te lang. Wallen tot op me knieën.

2 jaar geleden

Reactie op Beebnr2

Bij ons is het alleen met savonds naar bed gaan. Overdag geen problemen. He ...
Thx! Ik weet t ook wel, maar toch elke keer weer bang dst we de verkeerde dingen aanleren. Met voorgaande regessies met 2/3 dagen er doorheen nu al een goede week 😅

2 jaar geleden

Zo herkenbaar en ben blij om al jullie reacties te lezen. Max is altijd een goede slaper geweest nu heel onrustig slapen en deze week was hij om 1u wakker en is pas om 4u terug in slaap gevallen. Dat was heel pittig.

2 jaar geleden

Hier dus ook dagen 5:30 wakker😫 hoop maar dat t door de sprong komt😬

2 jaar geleden

Hier bijna elke nacht 2 uur klaar wakker. Vanacht van 3 tot half 6.. Hopeloos word ik er van

2 jaar geleden

Deze sprong is vre-se-lijk. Voor ons echt de sprongen ter sprongen. Man man dat dit maar gauw voorbij is 😂

2 jaar geleden

Reactie op EVB93

Deze sprong is vre-se-lijk. Voor ons echt de sprongen ter sprongen. Man man ...
Zou ook zomaar de 18mnd regessie kunnen zijn 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Zou ook zomaar de 18mnd regessie kunnen zijn 🙊
Oje ook dat nog 😂. Ik ga even googlen haha

2 jaar geleden

Poeh sprong 10… ik was gestopt met sprongen bijhouden maar ineens is het doorslapen voorbij. 5x per nacht er weer uit en ook nog een virus 🤧

2 jaar geleden

Misschien een tip die bij jullie ook helpt als jullie t nog niet hebben geprobeerd.. Ons zoontje wordt ook na 3 uur paar keer wakker maar bij ons huilt ie soms en gaat ie weer verder slapen (normaal ga ik er heen, nu niet) en anders helpt t ook om zachtjes via de Babyfoon te zeggen sttttt... of even heel zachtjes tegen hem te zeggen dat je weer lekker moet gaan slapen. Dit hebben wij voor dit sprongetje nooit gedaan omdat t toch nooit hielp maar dit keer dus wel. Wie weet heeft iemand er wat aan. Wij tellen de dagen af tot dit voorbij is. Lees; heel snel boos en huilen, drama op het kdv, kindjes haren trekken en slaan, vaak wakker in de nacht, hangerig aan mama... deze is echt intens en langggg.

2 jaar geleden

Hier is ‘t over volgens mij 🤞🏼.. komt weer goed dus!

2 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Hier is ‘t over volgens mij 🤞🏼.. komt weer goed dus!
Hier was t 1 weekje over en toen kwam 18 mnd slaapregressie😅🫣

2 jaar geleden

Reactie op Poppyflower

Hier was t 1 weekje over en toen kwam 18 mnd slaapregressie😅🫣
Oh wat erg! Haha.. Hier heeft hij tot nu toe van 1 slaapregressie maar écht last gehad (8 maanden), dus hoop dat deze mee gaat vallen dan 😂