Steekjes in baarmoeder?

Mari86
4 dagen geleden
Volgen
Sinds vandaag heb ik soms steekjes in mijn baarmoeder denk ik. Achter mijn schaambot. Hebben meerdere van jullie hier last van? Kan het mij namelijk niet herinneren van andere zwangerschappen. Hoor graag of jullie het herkennen!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
EllaRogers
4 dagen geleden
Ik heb steekjes in mijn onderrug en dan meer aan de rechtse kant. Iemand die dit herkent?
  • Rapporteren
NSV
4 dagen geleden
Ja heb ik ook een paar dagen gehad, meer menstruatie achtige krampjes. Schijnbaar is je baarmoeder dan aan het oprekken.
  • Rapporteren
Mari86
3 dagen geleden
Reactie op NSV
Ja heb ik ook een paar dagen gehad, meer menstruatie achtige krampjes. Schijnbaar is je baarmoeder dan aan het oprekken.
Oké ja zal wel het oprekken zijn dan😊
  • Rapporteren
zanting
3 dagen geleden
Ik heb daar ook last van. Wordt erger als ik naar de wc moet. De steken heb ik nu ongeveer 1.5 week.
  • Rapporteren
EllaRogers
3 dagen geleden
En hebben jullie dit ook aan 1 kant of voelen jullie dit over de hele breedte van je rug?
  • Rapporteren
Mari86
3 dagen geleden
Reactie op zanting
Ik heb daar ook last van. Wordt erger als ik naar de wc moet. De steken heb ik nu ongeveer 1.5 week.
Bij mij wordt het niet erger als ik naar de wc moet geloof ik. Zit er wel aan te denken om misschien bij de huisarts mijn urine te controleren. Misschien dat het wel een blaasontsteking is.
  • Rapporteren
Mari86
3 dagen geleden
Reactie op EllaRogers
En hebben jullie dit ook aan 1 kant of voelen jullie dit over de hele breedte van je rug?
Mijn rug valt wel mee, heb meer steekjes en raar gevoel aan de voorkant in mijn onderbuik bij mijn schaambot. Waar de blaas en baarmoeder zit.
  • Rapporteren
MrsVlamingo
3 dagen geleden
Ik heb het ook, vooral links en ook in mijn lies/eierstok. Naar gevoel. Kan bij overigens ook komen door overstimulatie dat ik heb overgehouden aan ons ivf/icsi traject
  • Rapporteren
Jet18
3 dagen geleden
Reactie op MrsVlamingo
Ik heb het ook, vooral links en ook in mijn lies/eierstok. Naar gevoel. Kan bij overigens ook komen door overstimulatie dat ik heb overgehouden aan ons ivf/icsi traject
Ik heb ook steken in mn liezen/eierstokken.. eerst links, nu rechts.. vind het een beetje eng, weet niet goed wat ik er van moet denken eerlijk gezegd.. 😊
  • Rapporteren
Eva_L
2 dagen geleden
Reactie op Jet18
Ik heb ook steken in mn liezen/eierstokken.. eerst links, nu rechts.. vind het een beetje eng, weet niet goed wat ik er van moet denken eerlijk gezegd.. 😊
Ik heb dit idd ook, soms steekjes links en soms rechts bij mijn liezen. Ik hoop maar dat dat erbij hoort...
  • Rapporteren
MrsVlamingo
2 dagen geleden
Reactie op Jet18
Gek en spannend heh! Als ik het google hoort het er allemaal bij. Maar met een eerste zwangerschap is dat toch allemaal eng vind ik.
  • Rapporteren
EllaRogers
2 dagen geleden
Ik ben gewoon wat angstig omdat het vorige keer buitenbaarmoederlijk was in mijn rechtse eileider, dus van die steekjes rechts in mijn onderrug word ik nu wel heel zenuwachtig... vandaag hcg laten prikken om toch al een indicatie te krijgen of mijn hcg waarden ok zijn, en gelukkig volgende week donderdag al een echo op 6 weken!
  • Rapporteren
Mari86
2 dagen geleden
Reactie op EllaRogers
Ik ben gewoon wat angstig omdat het vorige keer buitenbaarmoederlijk was in mijn rechtse eileider, dus van die steekjes rechts in mijn onderrug word ik nu wel heel zenuwachtig... vandaag hcg laten prikken om toch al een indicatie te krijgen of mijn hcg waarden ok zijn, en gelukkig volgende week donderdag al een echo op 6 weken!
Hey snap die angst helemaal. Ik heb in 2018 ook een bbz gehad.. en daarna nog miskramen.. ik heb volgende week maandag de 6 weken echo.. Hopelijk zit het goed en groeit het daarnaast goed. Hopelijk bij jou ook🍀
  • Rapporteren
EllaRogers
2 dagen geleden
Reactie op Mari86
Hey snap die angst helemaal. Ik heb in 2018 ook een bbz gehad.. en daarna nog miskramen.. ik heb volgende week maandag de 6 weken echo.. Hopelijk zit het goed en groeit het daarnaast goed. Hopelijk bij jou ook🍀
Heel spannend he... ik hoop voor ons beiden op goed nieuws!!
  • Rapporteren