7 Reacties

5 jaar geleden

Steken of trekkende pijn?

5 jaar geleden

Reactie op Twinkl

Steken of trekkende pijn?
Jaa meer een trekkende pijn inderdaad

5 jaar geleden

Toevallig heb ik dat ook maar dan rechts. Ik vermoed dat het bandenpijn is? Echt een spier die trekt. Ik heb het vooral als ik me liggend omdraai, dan schiet het er opeens in. Echt heel erg pijnlijk, gelukkig trekt het na een paar minuten wel weg bij mij. Heb jij hetzelfde of is het toch iets anders?

5 jaar geleden

Reactie op JetskeW

Toevallig heb ik dat ook maar dan rechts. Ik vermoed dat het bandenpijn i ...
Dat heb ik ook steeds!

5 jaar geleden

Ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap gehad en ook deze zwangerschap als ik een stukje ging wandelen. Volgens mij is het bandenpijn, bij even stilstaan trekt het weer weg. Ze zijn hard aan het werk om de groei van de buik bij te kunnen houden 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op sheyrn

Jaa meer een trekkende pijn inderdaad
Is bandenpijn. De baarmoeder hangt als het ware in banden en dan kan je een trekkend gevoel voelen. Bij wandelen of onverwachte beweging, draaien etc. Als je dan even gaat zitten of blijft staan gaat het weer weg.

5 jaar geleden

Ik heb sinds vanochtend 5:30 een erge stekende pijn rechts onderin mn buik. Ik kan wel gewoon bewegen en zitten (voel de pijn dan wel) maar de pijn is extreem als ik ga plassen, lachen of niezen. Pijn is ook niet meer weggegaan sinds vanochtend. Ben nu 35 weken zwanger, voel de baby wel bewegen dus maak me geen zorgen dat er iets mis is met de baby. Heb de verloskundige vanochtend al gebeld maar die nemen niet op, dus wacht om teruggebeld te worden. Iemand anders hier ervaringen mee?