196 Reacties

3 jaar geleden

Hallo allemaal , Vandaag test gedaan , wanneer uitgerekende datum is nog geen idee denk begin april

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Hallo allemaal , Vandaag test gedaan , wanneer uitgerekende datum is nog g ...
ik heb vorige week getest. voor mij ook een gokje wanneer ik ben uitgerekend. wanneer ga je naar de VK?

3 jaar geleden

Net getest met een vroege positieve test, vrijdag nod. Spannend of hij blijft plakken! Ik ben 27 en dit wordt de 5e zwangerschap. Afgelopen januari 2e miskraam gehad. 2 gezonde jongens van 5 en 2 jaar

3 jaar geleden

Hallo allemaal, Vorige week getest en de 4 de is op komt. Ik heb al 3 dochters in de leeftijd van 7 en 5 jaar, waaronder een tweeling. We zijn een samengesteld gezin met nog een dochter van mijn vriend. Totaal Dus 4 meiden 鈽猴笍

3 jaar geleden

ik heb vorige week getest. voor mij ook een gokje wanneer ik ben uitgereken ...
Ik zit bij de gynocoloog en ga vrijdag 7 augustus

3 jaar geleden

Reactie op ilonaluthart

Hallo allemaal, Vorige week getest en de 4 de is op komt. Ik heb al 3 doch ...
Wat vind je van het leeftijds verschil ? Mijn zoon word bijna 6 jaar .....

3 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Net getest met een vroege positieve test, vrijdag nod. Spannend of hij blij ...
Succes !!

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Ik zit bij de gynocoloog en ga vrijdag 7 augustus
Spannend zeg !! Ik heb 11 augustus mijn eerste afspraak. Heb jij ook af en toe kraampjes en het gevoel Dat je ongesteld moet worden.

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Succes !!
Dankje ! 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Wat vind je van het leeftijds verschil ? Mijn zoon word bijna 6 jaar .....
Ik vind het leeftijdsverschil prima , dan beseffen ze het ook beter.

3 jaar geleden

Reactie op ilonaluthart

Ik vind het leeftijdsverschil prima , dan beseffen ze het ook beter.
Ja dat is ook zo , soms denk ik wel van dan hebben ze niet zoveel aan elkaar

3 jaar geleden

Reactie op ilonaluthart

Spannend zeg !! Ik heb 11 augustus mijn eerste afspraak. Heb jij ook af en ...
Ja best wel spannend , ik voel van alles , krampen ...pijn in de buik , m鈥檔 borsten worden gevoelig, opgeblazen buik alsof ik al een paar maanden zwanger ben

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Ja best wel spannend , ik voel van alles , krampen ...pijn in de buik , m鈥檔 ...
Ja heel herkenbaar !! Vooral een opgeblazen buik en krampen 馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Ja dat is ook zo , soms denk ik wel van dan hebben ze niet zoveel aan elkaa ...
Mijn dochters zijn echt heel zorgzaam en zullen best kleine moedertjes worden 鈽猴笍ook dat heeft wel wat vind ik

3 jaar geleden

Goedemorgen! Vanochtend getest met drie verschillende testen en alle drie waren ze positief! Volgens de clearblue 1-2 weken... Erg spannend natuurlijk nog! Dit is ons eerste kindje en gelijk de eerste poging raak, dus erg spannend en snel! Maar we zijn nu al dolgelukkig. Ik had al heel snel symptomen, met name verandering in mijn borsten en opgeblazen gevoel. En voelde me direct al anders.. heel gek! Wanneer moet ik een afspraak maken bij de huisarts en verloskundige? Groetjes!

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

Goedemorgen! Vanochtend getest met drie verschillende testen en alle drie ...
Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen ook twee testen gedaan, beide positief. De datum zal ook rond 1 of 2 april liggen. Ook voor ons de eerste 茅n in de eerste ronde. Dus we hebben een hoop hetzelfde ;). Ik heb de verloskundige en de huisarts gebeld. De huisarts maakt alleen een notitie en met de verloskundige hebben we een afspraak op 24 augustus. Super spannend!

3 jaar geleden

Reactie op ilonaluthart

Spannend zeg !! Ik heb 11 augustus mijn eerste afspraak. Heb jij ook af en ...
Ik heb deze krampjes ook echt appart ze zeggen dat het je darmen kunnen zijn en het uitrekken van je baarmoeder

3 jaar geleden

Haaaiiii Ik heb vanmorgen 2 testen gedaan en waren beide positief.. 3 dagen voor NOD.. Mijn uitgerekende datum zou zijn 02-04-2021

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

Goedemorgen! Vanochtend getest met drie verschillende testen en alle drie ...
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Gefeliciteerd!
Dankjewel