196 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Samanthababy3

Dag dames, ik ben Samantha(28) woon samen met mijn man(42) en twee jongens ...
Misschien zie ik he op 5 April in umcg of mz - same date and place :D

3 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Miranda (24) en samen met mijn vrouw (32) heb ik een geregistreerd partnerschap. Nu ben ik dus heel pril zwanger van ons eerste kindje 🥰. Als het goed is, op 12 april uitgerekend.

3 jaar geleden

Hallo, mijn naam is Ella, 32 jaar. Nu iets meer dan twee jaar bezig voor een eerste kindje en nu zwanger via onze eerste iui poging. Wel reeds een bbz gehad in december vorig jaar, dat maakt deze zwangerschap extra spannend! Uitgerekende datum is nu 7 april, donderdag al eerste echo om te zien of het vruchtje deze keer wel op de juiste plaats zit!

3 jaar geleden

Reactie op Hotting

Ik woon btw in Friesland. Hoop dat er meer Friese dames hier zijn
Ja hier 🙋🏻‍♀️. Maar ik woon niet meer in Friesland. Wel dichtbij, boven in Overijssel.

3 jaar geleden

Hoi iedereen Ik ben Maren en heb een dochter van 1 jaar oud en een lieve man, wij wonen in Den Haag. zou leuk zijn meer zwangere ladies uit Den Haag te ontmoeten! Ik ben nu 5+3, vorige zwangerschap had ik enorm veel klachten en pijn door een zenuwbeschadiging bij de ribben.. de pijn is nooit echt helemaal weg gegaan en ik hoop en bid dat het niet zo erg terug komt deze zwangerschap.. maar dan nog zou het mij niet weerhouden het alles weer door te maken, als ik er zo een klein wonder voor terug krijg.

3 jaar geleden

Hi allemaal. Ik ben Kim, ben 29 jaar en al bijna 15 jaar samen met mijn vriend. Wij wonen in Rijswijk (Den haag) en ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ongeveer 5+3 op dit moment, uitgerekend rond 4 april❤ positieve test gehad op 28 juli. Dat was veel eerder als verwacht. Wel al gestopt met de pil sinds juli vorig jaar, maar pas afgelopen 1 juni samen besloten om "er voor te gaan". Wij hadden gerekend op minimaal een half jaar, maar zijn super blij dat wel zo snel een positieve test in onze handen hadden😍. op 28 augustus de eerste officiële afspraak bij de VK. Maar mijn vriend kon de spanning niet aan en heeft voor aankomende vrijdag al een pretecho geboekt in Gorinchem (enige praktijk waar ze nog plek hadden😅). Zo veel zin in de komende maanden❤

3 jaar geleden

Hoi allemaal. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Mijn partner 33 en ik 34 verwachten ons eerste kindje. Op 30 juli hadden een positieve test. Vandaag opnieuw getest met een clearblue test die duidelijk positief was. Ondertussen wel al even bezig met zwanger worden. 2 jaar geleden begonnen en in april op 5 weken een miskraam. Nu traject met hormonen en IUI gestart en zitten nu op zelfde dag als vorige miskraam. Blijft allemaal erg spannend. Hopelijk gaat het deze keer allemaal voorspoedig.

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Simone (29) en 10 jaar samen met Freek (34). Sinds vorig jaar september gestopt met anticonceptie maar niet echt bezig geweest met vruchtbare dagen uitrekenen enzo. Sinds mei zijn we er meer op gaan letten en vandaag een licht positieve test in handen gekregen! Over een paar dagen gaan we nog eens testen voor de absolute zekerheid. Maar ik ben al dagen super misselijk en gevoelige borsten dus voor mij geen twijfel meer! :) Erg leuk en spannend allemaal! Wel merkte ik dat mijn vriend het wel echt heeeeel spannend vind. Hij was nameljk niet super uitbundig vrolijk of blij. Ik twijfel er niet aan dat hij het leuk vind hoor! Hij was juist degene die mij er steeds aan herinnert dat we niet te veel vakanties kunnen plannen volgend jaar want "als" haha Nog meer mannen die eraan moeten wennen na een positieve test? 😉

3 jaar geleden

Hallo, Naam:Robin 33 jaar. Maandag 27 juli een test gedaan die was positief. Laatste ongi was 22 juni. Ik denk dat ik uitgerekend ben op 1 april. Hiervoor een stille miskraam gehad. Merkte niks. Voelde niks. Alles leek goed en bij de echo bleek geen kloppend hartje en geen duidelijk kindje met 11 weken. Flinke klap maar intussen gingen we er weer met frisse moed opnieuw voor. Mijn echtgenoot heet Max en is 35 jaar. Wij hebben nog geen kinderen. Groetjes!

3 jaar geleden

Hallo, ik ben Els, 39 jaar en heb een zoontje van 5 jaar oud en een lieve man. Deze zwangerschap kwam een beetje als een verrassing. Ik weet ook niet precies hoe ver ik nu ben. Ergens tussen de 4 en 6 weken. Hoewel het niet gepland was ben ik wel super blij!!! Heel fijn ook voor mijn zoontje dat hij eindelijk het broertje of zusje krijgt waar ie al zo lang om vraagt ❤️. Op naar de eerste echo op 2 september. Spannend!!

3 jaar geleden

Hoi dames, Ik ben een 23 jarige Friezin die vanavond net de test heeft gedaan Begin mei gestopt met de pil. Daarna na 6 weken pas weer ongesteld. Nu waren er weer 6 weken om en nog steeds niet ongesteld. Dus toch maar even testen, hartstikke positief! Ben heel benieuwd naar de komende tijd en ik wens jullie ook allemaal een voorspoedige zwangerschap toe!

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

Hoi dames, Ik ben een 23 jarige Friezin die vanavond net de test heeft geda ...
Gefeliciteerd! De eerste mede Fries die ik hier gevonden heb haha.

3 jaar geleden

Reactie op Hotting

Ik woon btw in Friesland. Hoop dat er meer Friese dames hier zijn
Ja. Uit Leeuwarden 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Dag iedereen, ik Marie en woon in België (Vlaams-Brabant). Dit is samen met mijn partner ons eerste kindje. Ons kindje zou rond 12 april komen :-)

3 jaar geleden

Reactie op Miranda95

Hallo allemaal, Ik ben Miranda (24) en samen met mijn vrouw (32) heb ik ee ...
Wij ook voor 12 april! Zo leuk :-)

3 jaar geleden

Hallo allemaal 😊 Mijn naam is Sonja en ik ben (ongeveer) 7 april uitgerekend. Dit is mijn partner en mijn 2e kindje. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 ❤️ en wij wonen in Friesland (Tijnje, tussen Heerenveen en Drachten in)

3 jaar geleden

Reactie op SonjaEsmee

Hallo allemaal 😊 Mijn naam is Sonja en ik ben (ongeveer) 7 april uitgereke ...
En oh ja ik ben 26 jaar. 22 september wordt ik 27 😊

3 jaar geleden

Reactie op SonjaEsmee

Hallo allemaal 😊 Mijn naam is Sonja en ik ben (ongeveer) 7 april uitgereke ...
Er is een whapp groep aangemaakt voor verschillende provincies, misschien leuk om daar ook aan te haken 😊

3 jaar geleden

Hallo :) ik ben 'mel' en woonachtig met mn partner in West-Vlaanderen (België). We hebben nog geen kinderen. Vandaag is mn NOD en ik testte de vorige 4 dagen en vandaag mooi positief. Mijn uitgerekende datum zou 17 april zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

Er is een whapp groep aangemaakt voor verschillende provincies, misschien l ...
Ik was al aan het zoeken voor friesland alleen kan niets vinden helaas...