10 Reacties

één jaar geleden

Een magneetbord 🤩 Dikke hit hierzo, en je kan hele leuke magneten bestellen op bijvoorbeeld ali expres

één jaar geleden

Ik heb via amazon 3d achtige stickers gekocht (1500stuks voor een 10tje ofzo) maar die zijn nog wel makkelijk te verplaasten zolang je de sticker niet enorm aandrukt zeg maar.

één jaar geleden

Raamstickers?

één jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Een magneetbord 🤩 Dikke hit hierzo, en je kan hele leuke magneten bestell ...
Oh wat een leuk idee!

één jaar geleden

Reactie op Stemali

Oh wat een leuk idee!
Tip: Hierbij wel op de magneetjes letten, onze dochter trekt ze er uit (met handen of mond) en doet ze in de mond. Mag hier dus alleen onder streng toezicht. 😜

één jaar geleden

Magnetibook, heel erg leuk, hier een grote hit!

één jaar geleden

Ik heb van Fien en Teun en van de zeeman een setje met statische (raam) stickers maar er zit bij beide ook een kaart bij waar ze de stickers op kunnen plakken en weer afhalen!

één jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Een magneetbord 🤩 Dikke hit hierzo, en je kan hele leuke magneten bestell ...
Heb je voorbeelden? Ik kan ze heel moeilijk vinden, vind vooral die zwaardere van steen/glas die zo stuk zijn want ja ze vallen regelmatig 🤪🙈

één jaar geleden

Je hebt herbruikbare stickers, alleen k vind ze zelf heel snel vies worden. Bijvoorbeeld deze https://www.bol.com/nl/nl/p/melissa-doug-herbuikbaar-puffy-sticker-speelse/9200000059750944/

één jaar geleden

Plaatjes maken van Nijntje. Hier een groot succes! Alleen maakt ze de plaatjes nog niet na zoals bedoeld 🤣