31 Reacties

4 jaar geleden

Dit is echt als ouder het meest vreselijke nieuws dat je kunt krijgen. Ik weet niet wat ik moet typen, maar ik wens jullie veel sterkte en een mega dikke virtuele knuffel met triljoen armen.

4 jaar geleden

Wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gehad. Heb er geen woorden voor... Heel veel sterkte in deze heftige tijd

4 jaar geleden

Ik weet niet wat ik moet schrijven. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

4 jaar geleden

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dit is zo vreselijk.. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu voelt op dit moment. Ik wil je enorm veel sterkte wensen in deze lastige tijd. ❤️

4 jaar geleden

Wat een verschrikkelijk nieuws. Dat is zeker schrikken!! Heel heel veel sterkte!

4 jaar geleden

❤️

4 jaar geleden

Vreselijk, heel veel sterkte❤

4 jaar geleden

Wat een verdrietig nieuws .. Heel veel sterkte toegewenst ❤

4 jaar geleden

Heel veel sterkte.

4 jaar geleden

Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Een megaknuffel voor jou!

4 jaar geleden

Wat vreselijk 😢 ik wens jullie alle kracht toe 🙏🏼

4 jaar geleden

Heel erg bedankt voor jullie medeleven. Bizar dat de wereld ineens zo op de kop staat.

4 jaar geleden

Dit is verschrikkelijk 😥 heel veel sterkte knuffel 🥰

4 jaar geleden

4 jaar geleden

❤️

4 jaar geleden

Veel sterkte!

4 jaar geleden

Veel sterkte het is allemaal niet eerlijk. Er zijn weinig woorden die je kan zeggen voor zo'n nieuws, maar probeer toch volop te genieten van de momenten die jullie nog samen hebben 💗

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Mijn hart breekt 😔 heel veel sterkte ♥️

4 jaar geleden

Afschuwelijk. Ik weet niet wat ik moet schrijven. Tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte ♥️