36 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind je streepjes vrij duidelijk! Het duurt ongeveer 48 uur voor dat je hcg hormoon verdubbeld is! Die van mij zijn nog lichter wel andere test. Heb gelezen dat cb niet zo gevoelig is ! Veel succes ❤️

3 jaar geleden

Ik heb ook 3 testen gedaan de eerste 2 was de streep ook licht om de dag gedaan 3e was duidelijk dikk roze 😊

3 jaar geleden

Ik zou overmorgen nog een test doen. Mijn eerste test was ook een licht streepje, maar 2 dagen later al dikker en 3 dagen later een knaller. HCG gaat bij de ene vrouw sneller en bij de andere wat langzamer. Probeer je niet gek te googlen (herkenbaar 🙈)

3 jaar geleden

Ik vind het een vrij duidelijke streep hoor en als je CB 1-2 weken dan heb je genoeg HCG om het te detecteren.. verdubbeld inderdaad om de 48 uur, maak jezelf niet gek 😘

3 jaar geleden

Ik ben benieuwd! Bedankt voor jullie reacties

3 jaar geleden

Hallo! Ik heb dus vanmorgen nog een test gedaan.... een goedkope die ik nog had liggen. Het is nu ruim 76 uur later en dat streepje is niet dus nog niks veranderd qua intensiteit. Ik houd uiterlijk 4 dagen geleden ongesteld moeten zijn, eigenlijk al 6 dagen geleden. Mijn streepjes blijven licht. Maak me daar wel zorgen over... iemand ervaring? Of een idee?

3 jaar geleden

Het is trouwens ochtend urine dit keer...

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Hallo! Ik heb dus vanmorgen nog een test gedaan.... een goedkope die ik nog ...
Ik heb daar wel ervaring mee, maar niet zo'n goede... Weet niet of je dat wel wilt horen. Bij mij was het een teken dat het niet goed zat. Maar het kan ook zijn dat je er een beetje naast zit met je berekening en dat je heel pril hebt getest. Maar eigenlijk zou je test dan ook mooi moeten oplopen...

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Ik heb daar wel ervaring mee, maar niet zo'n goede... Weet niet of je dat w ...
Ja precies... mijn menstruatie periode varieerde van de 23 dagen tot 30 dagen. Ik zit nu op dag 33. (En dan gemiddeld 26 dagen) Op dag 29 gaf ie al een licht streepje en CB zei 1-2 weken zwanger. Maar sindsdien loopt het dus niet op. Wat bedoel je met; het zat niet goed? Buitenbaarmoederlijk? Vandaag toch maar even huisarts bellen?

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Hallo! Ik heb dus vanmorgen nog een test gedaan.... een goedkope die ik nog ...
Ik hoop echt dat het nog een knaller gaat worden. Maar met zoveel tijd ertussen en niet oplopend hcg ben ik bang voor een vroege miskraam. Ik zou de dokter even bellen, misschien mag je bloed prikken om hcg even duidelijk vast te stellen. Deze testjes gebruik ik ook en zijn overigens betrouwbaar en fijn.

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Ja precies... mijn menstruatie periode varieerde van de 23 dagen tot 30 dag ...
Bij mij was het een ZOL, zwangerschap met onbekende locatie. Het is nooit duidelijk geworden waar het heeft gezeten. Maar het kan ook gewoon een vroege miskraam worden, dat je toch ongesteld gaat worden... Sterkte met de spanning en onzekerheid!

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Ja precies... mijn menstruatie periode varieerde van de 23 dagen tot 30 dag ...
Ik zou inderdaad wel een huisarts of verloskundige bellen ja...

3 jaar geleden

Ja dat heb ik gedaan. Over 2 weken echo gepland, om te kijken waar en of er wat zit. En huisarts belt nog. Ik houd jullie op de hoogte. Nog steeds in bloedverlies igg. Dus ik houd nog even positieve hoop. Twijfel enorm of ik nog een test moet doen

3 jaar geleden

Geen bloedverlies bedoel ik

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Ja dat heb ik gedaan. Over 2 weken echo gepland, om te kijken waar en of er ...
Heeft weinig zin om nu een test te doen. Over 2 dagen weer? Ik hoop zo voor je dat het toch gewoon goed komt!

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Hallo! Ik heb dus vanmorgen nog een test gedaan.... een goedkope die ik nog ...
Ik zou me niet te druk maken. Sommige vrouwen maken minder hcg hormoon aan. Nadeel in deze tijd is echt Google. Ik ben nu ook 4 weken en 4 dagen zwanger en als ik een keer niets voel ben ik meteen bang dat het mis is. Zo’n spannende tijd maar we moeten hoop blijven houden, is anders ook niet goed voor de baby. Als je op Google buikpijn intypt kom je ook de ergste dingen tegen dus miss moeten we dat maar gewoon niet meer doen, scheelt een hoop stress! 😚

3 jaar geleden

Ok.... ik heb nog 2 tests gedaan... t wordt echt een beetje obsessief.

3 jaar geleden

Dit is de test vanmiddag. Ik denk nu echt dat ik het los moet laten, al zou ik nu verwachten dat ie wel 2-3 weken aan zou gaan geven

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Dit is de test vanmiddag. Ik denk nu echt dat ik het los moet laten, al zou ...
Ik hoop voor je dat het er zit. Mijn test was ook heel licht en vandaag op de 5 weken knal positief! 4 weken is ook pril zelfs deze app geeft aan bij de 5 te testen en uitblijven van menstruatie zegt ook iets positiefs...

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Dit is de test vanmiddag. Ik denk nu echt dat ik het los moet laten, al zou ...
maar je hebt geen ochtendurine gebruikt. deed gisteren hetzelfde en CB toonde 1-2 ... paniek zoals het zou moeten laten zien 2-3. vanmorgen heb ik opnieuw getest en ... ta ta ... 2-3. googelde ook de CB-test gisteren en het lijkt vaak op om niet gelijk te hebben. :)