36 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Toodifficult

maar je hebt geen ochtendurine gebruikt. deed gisteren hetzelfde en CB toon ...
Ik verwacht dat ik nu op 4 weken 5 dagen zit. Wellicht over 3 dagen nog eens kijken. Heb nog 1 goedkope over. Wat ben ik een mega stresskip. Altijd goed ik anderen advies geven, laat het los, het komt zoals het komt, je kan niks doen. En dan zelf mega lopen control freaken. Ik Google me helemaal in de rondte. Als iemand de gouden truc heeft om beter los te laten; zeeer welkom

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Ik verwacht dat ik nu op 4 weken 5 dagen zit. Wellicht over 3 dagen nog een ...
Oh zo herkenbaar dit. Ik ben ook de hele dag aan het googelen! En dan denk ik oké nu hou ik op, nog geen 5 min later..... 🙄. Dan voel ik weer een steekje in mn baarmoeder en ben ik al weer bang dat er iets mis is. Of als ik even 3 uur niet hoef te plassen. Hoop ook dat iemand een gouden tip heeft!

3 jaar geleden

Reactie op DRF21

Ik hoop voor je dat het er zit. Mijn test was ook heel licht en vandaag op ...
Is overigens voor de zekerheid met ochtendurine, die is toch het meest geconcentreerd.

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Ik verwacht dat ik nu op 4 weken 5 dagen zit. Wellicht over 3 dagen nog een ...
4 weken 4 dagen, zo heel dicht bij. Ik begrijp je...herken me ook in wat je zegt!

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Ok.... ik heb nog 2 tests gedaan... t wordt echt een beetje obsessief.
Misschien ben je wel later bevrucht dan je denkt , sperma kan 7 dagen overleven .... ook al weet jij precies wanneer je sex hebt gehad in het toch nog steeds 4 dagen verschillen en 4 dagen is heeeeellll veel Sorry Meis ik wou dat ik je angst weg kon nemen! En anders de vk bellen en vragen of ze toch kunnen kijken

3 jaar geleden

Hier ook iets gelijkaardigs. De mijne worden zelf lichter 😢 Maandag een positieve zwangerschapstest. Volgens de test van CB 1-2 weken. Gisteren en deze morgen heb ik een nieuwe test gedaan en de test van deze ochtend is minder duidelijk je ziet nog amper een streepje. Kan dit erop wijzen dat men HCG waarde gezakt is? mocht maandag meteen men bloed laten nemen. Dit is 39, dokter schat dat ik 3-4 weken ben. 1 = gisteren avond . Vroege test 2 = gisteren avond . 1ste dag NOD 3 = deze morgen . 1ste dag NOD.

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Dit is de test vanmiddag. Ik denk nu echt dat ik het los moet laten, al zou ...
Maar die tweede is wel echt veel donkerder dan die van vanmorgen! Weer een beetje hoop!

3 jaar geleden

Is denk ik ook goed om te beseffen dat de verschillende testen een andere gevoeligheid hebben. Dus als de ene test donkerder is kan deze wellicht ook gevoeliger zijn en opkleuren bij een lager hcg

3 jaar geleden

Wat denken jullie ik heb 3 testen gedaan allemaal best lichtjes maar ik heb alle symptonen en nog steeds niet ongesteld alleen soms licht roze bij het afvegen..

3 jaar geleden

Doe een clear Blue met vermelding van het aantal weken. Die neem ik altijd.

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje020

Misschien ben je wel later bevrucht dan je denkt , sperma kan 7 dagen overl ...
Ja... 14 augustus zullen ze kijken

3 jaar geleden

Reactie op kleine21

Wat denken jullie ik heb 3 testen gedaan allemaal best lichtjes maar ik heb ...
Allemaal op zelfde dag? Ik zie een streep dus lijkt me zwanger. Maar dit is wel een wat ander topic...

3 jaar geleden

Helaas ik ben flink gaan bloeden vandaag bij 5 weekjes

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Helaas ik ben flink gaan bloeden vandaag bij 5 weekjes
:-( ♥️

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Helaas ik ben flink gaan bloeden vandaag bij 5 weekjes
Wat verschrikkelijk 😔 maar het hoeft niet altijd het ergste te betekenen! Een meisje die ik ken had ook elke keer heel heftig bloedverlies maar bleek gewoon al een par weken zwanger te zijn. Nu is ze bijna 20 weken.

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Helaas ik ben flink gaan bloeden vandaag bij 5 weekjes
Ach wat verdrietig voor je... Sterkte!