34 Reacties

4 jaar geleden
Ik zweer bij de Mady onderbroek van zeeman. Kost niets en gaat heerlijk over m’n buik.

4 jaar geleden
Ik heb zeeman onderbroeken. Niet de maddy maar die met een kant randje bij de buik. Zitten prima😅 alleen mag ze nu wel een maat groter gaan bestellen.

4 jaar geleden
Deze draag ik momenteel. De mady heeft een stugge rand en die irriteert mijn buik. Deze is wat soepeler aan de bovenrand.

4 jaar geleden
Ik draag in de zwangerschap alleen maar strings omdat de andere broeken mijn buik afknellen en krijg er striemen van niet bepaald lekker dus. Na me zwangerschap wil ik ze wel gaan dragen voor steun. Ik heb die van de hema gewoon oma ondergoed in maatje L terwijl ik normaal S heb 😂

4 jaar geleden
Reactie op Mama Van Anna
Deze draag ik momenteel. De mady heeft een stugge rand en die irriteert mij ...

Deze had ik ook na de bevalling! Vooral belangrijk dat het stof van het "kruisje" groot genoeg is voor een een maandverband. Met hipsters zie je vaak dat dat al in een v loopt waardoor de maandverband omklapt.

4 jaar geleden
Zeeman ondergoed Zit helemaal prima. En t’s maar hoor even dus zou ik inderdaad niet te veel geld dr aan uit geven ik heb 1 onderbroek van prenetal en ja tuurlijk zit hij fijn maar die van de zeeman zitten ook gewoon prima

4 jaar geleden
Ik loop nog lekker te paraderen in mijn stringeling...
(nu heb ik ook alleen maar strings dus dan ben je snel klaar) al hebben de heupstrings (lekker 90's) wel de voorkeur
Heb een paar sexy undies besteld via mamaloes en die komen van de week binnen maar die wil ik pas na de bevalling gaan dragen...

4 jaar geleden
hier ook altijd strings aan. Maar heb al bomma onderbroeken gekocht voor in de vluchttas😁

4 jaar geleden
Reactie op Nikey91
Die van de HEMA zijn echt zalig! Ik draag ze nu.. hoe jullie dat doen met s ...
Ja die van de hema zitten heel lekker maar toch krijg ik na een aantal uren dragen een afgeknelde buik ervan ☹️

4 jaar geleden
Ik heb ook ondergoed van de hema. Die van 7,50 per stuk en anders 3 halen 2 betalen. Nou zalig. Is zegmaar naadloos. En groei er nu al zeker 4 maanden in en nog stretch zat!. Ga er absoluut nog een aantal halen voordat hema echt failliet gaat.
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/hipster/damesbrazilian-micro-groen-1000018313.html

4 jaar geleden
Ik draag al een tijdje zwangerschapsondergoed. Eerst de boxers van mijn partner gedragen maar die rand begon 's avonds te knellen en toen ben ik zwangerschapsondergoed gaan halen en ik heb er nog geen seconde spijt van. Die zitten zo zalig goed. Ze zijn idd prijziger en daardoor heb ik ook getwijfeld maar ik heb er nu geen spijt van.

4 jaar geleden
Ik draag nu nog m’n eigen ondergoed(is meer zoals nummer 6,7&8), heb alleen 5 extra broekjes in mt L gekocht en draag die samen met m’n mt M broekjes, de S liggen in de kast haha. Maar wil van de week toch ook wel wat katoenen “oma” onderbroeken kopen voor na de bevalling, ik hoorde dat dat beter was ivm hygiene met herstellen van de “warzone”. Tip deze voedingbh’s van de h&m vind ik echt top;