Symptomen en kwaaltjes

Miniopkomst
6 dagen geleden
Volgen
Mijn eerste zwangerschap! Waaaaah. Zo spannend allemaal. En wat een beleving om te zien wat het met je doet. Ik ben 4 +2 weken en de boobs zijn nu al zo pijnlijk. Daarnaast heb ik nergens trek in. En dat terwijl ik hiervoor de hele dag door kon eten. Hoe gaat het bij jullie met de eerste symptomen en/of kwaaltjes?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Eva_L
6 dagen geleden
Hier ook de eerste!! Heel spannend!! Nu 4+4๐Ÿฅฐ Ik ben vooral erg moe, ben zelfs op de bank in slaap gevallen toen ik vandaag thuiskwam. ๐Ÿ˜ด Ik moet verder veel naar het toilet maar geen echte kwaaltjes. Ben benieuwd wat er gaat komen!
  • Rapporteren
Miniba
6 dagen geleden
Suuuuuuuper moe en m'n borsten staan op knappen. Af en toe een vlaag van misselijkheid. Ik kan echt de hele dag slapen. Maar ga mij volgende week aanmelden voor yoga. Anders blijf ik op de bank liggen ๐Ÿ˜ด
  • Rapporteren
Miniopkomst
6 dagen geleden
Reactie op Eva_L
Hier ook de eerste!! Heel spannend!! Nu 4+4๐Ÿฅฐ Ik ben vooral erg moe, ben zelfs op de bank in slaap gevallen toen ik vandaag thuiskwam. ๐Ÿ˜ด Ik moet verder veel naar het toilet maar geen echte kwaaltjes. Ben benieuwd wat er gaat komen!
De vermoeidheid is herkenbaar! Gelukkig zet die bij mij nog niet echt door. Heel benieuwd wat ons nog te wachten staat inderdaad!
  • Rapporteren
Miniopkomst
6 dagen geleden
Reactie op Miniba
Suuuuuuuper moe en m'n borsten staan op knappen. Af en toe een vlaag van misselijkheid. Ik kan echt de hele dag slapen. Maar ga mij volgende week aanmelden voor yoga. Anders blijf ik op de bank liggen ๐Ÿ˜ด
Ik heb vanmorgen een yoga lesje gedaan. Echt heerlijk. Inspanning en ontspanning. Gaf ook wat rust in deze stressvolle periode.
  • Rapporteren
Louise 86
6 dagen geleden
Hier ook 4+2 weken. Mijn cyclus duurt 30 dagen, dus vandaag mij NOD. De streep op de test was heel roze, maar het enige waar ik het aan merk, is dat mijn tepels ineens trots aanwezig zijn. Bij mijn andere 2 zwangerschappen wist ik het al ver van te voren door de kwaaltjes. ๐Ÿ˜…
  • Rapporteren
Miniopkomst
6 dagen geleden
Reactie op Louise 86
Hier ook 4+2 weken. Mijn cyclus duurt 30 dagen, dus vandaag mij NOD. De streep op de test was heel roze, maar het enige waar ik het aan merk, is dat mijn tepels ineens trots aanwezig zijn. Bij mijn andere 2 zwangerschappen wist ik het al ver van te voren door de kwaaltjes. ๐Ÿ˜…
Gefeliciteerd! Heerlijk toch. Laat de kwaaltjes nog maar even wegblijven. Waarschijnlijk staan er nog genoeg op ons te wachten.
  • Rapporteren
Stef85
5 dagen geleden
Jeetje! Nu 4 + 4, maar merk dat ik supergevoelig ben voor opmerkingen. Ook ben ik warrig, was ik altijd al iets, maar nu nog meer vergeten ๐Ÿ˜‚ -Loop naar boven met een doel, maar eenmaal boven geen idee meer wat ik wilde doen-
  • Rapporteren
Eva_L
5 dagen geleden
Reactie op Stef85
Jeetje! Nu 4 + 4, maar merk dat ik supergevoelig ben voor opmerkingen. Ook ben ik warrig, was ik altijd al iets, maar nu nog meer vergeten ๐Ÿ˜‚ -Loop naar boven met een doel, maar eenmaal boven geen idee meer wat ik wilde doen-
Haha dat warrige herken ik wel. Ik ben nu 4+5. Als ik op werk een gesprek voer dan krijg ik maar de helft mee enzo. Ook ben ik enorm snel afgeleid๐Ÿ™ƒ
  • Rapporteren
Femme88
4 dagen geleden
Hoi! Ik ben heel pril nu ca 3 weken. Gisteren eerste lichte streep op de test. Mega moe, bij vlagen misselijk en enorm gevoelige borsten. Had dit bij mijn eerste zwangerschap niet zo vroeg... Hebben jullie ook zulke rommelende darmen? Niet normaal, mijn man hoort het soms zelfs ook helemaal rommelen bij me.
  • Rapporteren