16 Reacties

2 jaar geleden

Hier gewoon een hand tandenborstel. Ik kijk gewoon waar ik ben niet specifiek een merk. Ik zing altijd een liedje ik maak er gewoon wat van: Tandjes poetsen, tandjes poetsen, poetsen die vieze tandjes anders wordt de tandarts boos 😂😂😂 elke keer iets anders verzin gewoon wat. Ze moet dan altijd lachen en dan is het iets minder erg.

2 jaar geleden

Hier werkt het heel goed om alles op te noemen wat ze vandaag gegeten heeft tijdens het poetsen. Af en toe mag ze heel kort zelf poetsen en dan nemen wij het weer over.

2 jaar geleden

Wij hebben deze, vind ie helenaal leuk met dat lampje. Die 2 minuten houd ie makkelijk vol, enige nadeel is dat de borstel niet draait, dus er wordt nu vaak 1 tand goed gepoest en de rest niet zo als hij t zslf doet 😅

2 jaar geleden

Ja zingen doe ik inderdaad ook. Dat werkt wel, maar toch naar 15 seconden gaan die lippen stijf op elkaar. Helemaal nu ze ook kiezen heeft lukt het niet om alle tanden goed te poetsen😅 Misschien vindt ze elektrisch wel iets ja.. ik ga eens verdiepen!

2 jaar geleden

You tube en dan tandenpoetslied allemaal liedje en werkt hier top

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Wij hebben deze, vind ie helenaal leuk met dat lampje. Die 2 minuten houd i ...
Deze hebben wij ook! Echt een succes. Misschien ook omdat onze elektrische tandenborstel ook zo'n lichtje heeft en er dus heel hard op trekt. Verder vertel ik welke etensrestjes ik (zogezegd) zie en dus weggepoetst moet worden om haar af te leiden. Dat helpt ook wel heb ik de indruk.

2 jaar geleden

Met de hand. Vaak zing ik erbij. Maar het belangrijkste vind ik erkenning geven: ik zie dat je dit niet leuk vindt, je geeft goed aan dat je dit niet wilt, maar we moeten elke avond tanden poetsen. Wat fijn dat je zo goed mee werkt, zelfs al wil je niet dat ik je tanden poets. Wil je mama helpen? Samen doen?

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Wij hebben deze, vind ie helenaal leuk met dat lampje. Die 2 minuten houd i ...
Jaaa deze is top! Mijn zoontje vind deze geweldig

2 jaar geleden

Wij hadden altijd strijdt met het poetsen met een gewone tanderborstel, nu hebben we de electrische tandenborstel van Luvion. Dit is echt een super uitkomst, er zit een mooi lampje in en mijn dochter mag nu graag haar tandjes laten poetsen gelukkig! Ik zing ook altijd een liedje erbij inderdaad.

2 jaar geleden

Ik heb een elektrische besteld😁 Ben benieuwd! Hopelijk blijft het zo leuk voor haar

2 jaar geleden

Laat je even weten of het werkt? Hier nog eentje die zo tegenstribbeld met tanden poetsen met de gewone tandenborstel 😅

2 jaar geleden

Ja ik zal het laten weten! 👍🏼

2 jaar geleden

Hij heeft onze elektrische tandenborstel in zijn hand en ‘poetst’ dan af en toe tegelijkertijd mijn tanden, terwijl ik zijn tanden met een gewone borstel poets

2 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ja ik zal het laten weten! 👍🏼
En? Al geprobeerd? 😊

2 jaar geleden

Nou tot nu toe totaal geen succes🙈 Lippen stijf op elkaar ahhaha

2 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Nou tot nu toe totaal geen succes🙈 Lippen stijf op elkaar ahhaha
Ahhh balen zeg, ik had nog goede hoop. Hier werkt overigens de tip wel goed om op te noemen wat ze allemaal heeft gegeten bij het tanden poetsen. Had niet verwacht dat dat zou helpen 😅