11 Reacties

4 jaar geleden

Hier in het ziekenhuis vertelden ze me dat het allebei oké is. Maar dat je rekening moet houden dat als je rectaal meet de temperatuur iets hoger moet liggen dan wanneer je hem onder de oksel neemt

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik meet rectaal, is toch het meest betrouwbaarste en bestaat er geen twijfel als de waarde te afwijkend is.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Mouch

Hier in het ziekenhuis vertelden ze me dat het allebei oké is. Maar dat je ...
Ja, ik had 2x gemeten en 2x toch een verschil gehad.. ik vertrouw liever het rectaal meten..

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Anna

Gefeliciteerd!! Ik meet rectaal, is toch het meest betrouwbaarste en bestaa ...
Dank je wel 🥰 ik ga het ook rectaal doen denk ik.. vind het echt gek zo onder de oksel

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je dochter 🎈 Ik ben dinsdag bevallen en bij ons wordt de temp rectaal gemeten zowel in het ziekenhuis als door de kraamzorg

4 jaar geleden

Reactie op Babyontheway86

Dank je wel 🥰 ik ga het ook rectaal doen denk ik.. vind het echt gek zo on ...
En let goed op dat het metalen tipje geheel is ingebracht. Ik had gisteren een mini hartaanval toen de temperatuur 35.6 aangaf. Daarna nogmaals gemeten en goed opgelet en toen was de temperatuur 36.9 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Anna

En let goed op dat het metalen tipje geheel is ingebracht. Ik had gisteren ...
Haha dat kan ik geloven 😂😂 hier is ze nog geen 3kg dus vind alles zo fragiel.. alsof ik een prematuurtje heb 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Gefeliciteerd met je dochter 🎈 Ik ben dinsdag bevallen en bij ons wordt d ...
Ook een proficiat aan jou 🥰🥰 en ja ga ik ook doen hoor.. ik heb nooit geweten dat er onder de oksel werd gemeten op die leeftijd

4 jaar geleden

ik moet het wel via dr kontje doen ben maandag bevallen 😅

4 jaar geleden

Hier ook rectaal meten, zowel bij de baby als bij mama.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Heb het hier nogmaals gevraagd aangezien ik het zelf zo raar vind 😂 ze zeggen enkel bij koorts rectaal meten om ze niet te veel te ambeteren