14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van weleda aangeschaft.

5 jaar geleden

Veel goede dingen gelezen over de medela tepelcreme. Die heb ik ook gekocht inmiddels

5 jaar geleden

Bij de vorige zwangerschap kreeg ik de tip om kokosolie te gebruiken en daar een gaasje overheen te plaatsen. Hielp top!

5 jaar geleden

Ik kreeg de tip om purelan te komen. Het is natuurlijke zalf dus niet erg als het nog op je tepel zit als je weer gaat voeden.

5 jaar geleden

Ik gebruik al een poosje kruidvat eigenmerk. Heb al weken last van droge tepels en het werkt goed 😊

5 jaar geleden

Hier geven ze (wordt aangerekend) een tube Lansinoh in het ziekenhuis

5 jaar geleden

Ik kreeg van de lactatiekundige de tip om lanolin crème te kopen. Is geur- en smaakloos.

5 jaar geleden

Die van de kruidvat want die hoef je er niet af te wassen is allemaal natuurlijk dus je kindje kan zo aanhappen

5 jaar geleden

Ik heb die van Oh-lief, pure calendula olie, Kruidvat eigen merk en Medela. Bij onze oudste dochter alleen Medela gebruikt, en werkte op zich prima.

5 jaar geleden

Ik heb ook purelan van medela gehaald. Overigens hebben ze dat gewoon in het ziekenhuis dus hoef je echt niet mee te nemen.

5 jaar geleden

1 jaar borstvoeding gegeven en nog nooit tepelcreme gebruikt

5 jaar geleden

Multi mam kompressen vond ik heel fijn bij de 1e

5 jaar geleden

Echte tepelcreme is vrij duur en soms lastig smeerbaar door de dikke lanoline. 100% pure ontgeurde kokosolie is een fijne optie. Zowel voor je tepels om te verzachten, als ook schimmeldodend bij spruw, helpt tegen allerlei babybillen pijntjes als billencreme (ook makkelijker poep af te vegen, smeer mijn tweejarige nog steeds bij elke verschoning in). Ook gewoon als huidolie te gebruiken. Stuk beter dan alle chemische flesjes huid- en badolie.

5 jaar geleden

Hier bij vorige zwangerschap Purelan (Medela) gebruikt. Is wat dikker maar door in je vingers te verwarmen alsnog goed te smeren en blijft goed zitten. Door natuurlijke basis hoef je het er niet af te halen als je kindje gaat drinken. Is prijzig, maar je gebruikt maar een beetje per keer. Ik moest uiteindelijk full time kolven (tot 9 maanden volgehouden) en had echt niet zonder deze zalf gekund!!