26 Reacties

3 jaar geleden

Clearblue is minder gevoelig dan veel andere testen. Ik zou als ik jou was twee voor 5 euro testen halen van Kruidvat. Die zijn betrouwbaar en best gevoelig.

3 jaar geleden

Bij de CB zie ik wel een heeeel licht streepje hoor. Ik teste pas een paar dagen na mijn NOD duidelijk positief. Voor en op en net na mijn NOD ook maar heel licht

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Clearblue is minder gevoelig dan veel andere testen. Ik zou als ik jou was ...
Ja had action ook gedaan vanochtend, maar ook heeeel licht. Zou nu toch al duidelijker moeten zijn niet? Dit was althans zo bij eerdere zwangerschappen.

3 jaar geleden

Reactie op A-tje

Bij de CB zie ik wel een heeeel licht streepje hoor. Ik teste pas een paar ...
Op de foto zie ik het ook, maar in het echt niks te zien, of met heel veel verbeelding.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde issue. Andere testen licht positief en CB negatief. Ik heb besloten om paar dagen te wachten en dan nog een keer te testen want verder voel ik me ook zwanger en menstrueer ik nog steeds niet na 3 dagen overtijd. We moeten even geduld hebben.

3 jaar geleden

Ja had action ook gedaan vanochtend, maar ook heeeel licht. Zou nu toch al ...
Geen bloed is goed! Iedere zwangerschap kan anders gaan qua hcg opbouw.

3 jaar geleden

Reactie op Liem

Ik heb precies hetzelfde issue. Andere testen licht positief en CB negatief ...
Niet fijn he die onzekerheid... ik duim vr je! Dit is zo stresserend

3 jaar geleden

Zelfde probleem hier! Stress. Over paar dagen test ik pas weer en laat het nu even los

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Clearblue is minder gevoelig dan veel andere testen. Ik zou als ik jou was ...
Precies. CB is 25mlU/ml en de vroege testen zijn 10mlU/ml :)

3 jaar geleden

Hoi Dayz, Mijn eerste test was ook zo licht positief dat ie bijna niet te zien was en dacht ik ook even dat ik het me verbeeldde. Maar de dagen erna werd die wel duidelijker. Als je echt duidelijkheid wil zou ik over 2 a 3 dagen een cb digital test doen. Die geeft met woorden aan zwanger of niet zwanger. Het hcg hormoon verdubbeld zich elke dag dus goede kans dat je daarmee een duidelijke uitslag krijgt. Ik duim voor je😘

3 jaar geleden

Reactie op ZPC

Hoi Dayz, Mijn eerste test was ook zo licht positief dat ie bijna niet te ...
Wanneer was je eerste test als ik mag vragen? Ik ben gewoon zo bezorgd omdat het al 2 x misliep. Dank vr je reactie

3 jaar geleden

Wanneer was je eerste test als ik mag vragen? Ik ben gewoon zo bezorgd omda ...
Snap dat je daardoor bezorgd bent. Ik heb de eerste test op mijn nod gedaan. Ik wil mijn situatie natuurlijk niet vergelijken met de jouwe want elke vrouw en elke zwangerschap is anders. Bedoel er alleen mee te zeggen dat je over 2 a 3 dagen meer duidelijkheid krijgt op je test. Dan ben je iig van die onzekerheid af. De bezorgdheid dat het mis gaat na 2 vroege miskramen is volledig begrijpelijk en zal wss nog wel even blijven. Zeker tot het moment dat je langer zwanger bent dan je vorige zwangerschappen.

3 jaar geleden

Ik en mijn partner zijn nu ook al eventjes bezig, al die tijd een dikke negatieve streep.. nu gisteren deed ik een test en kwam de positieve resultaat er lichtjes door. Dus hopelijk is alles oké en is het ook effectief wel zo! Ze zeggen een lijn is een lijn.😊

3 jaar geleden

Misschien een clear Blue doen die het aantal weken zegt. Die zijn zeer betrouwbaar. Xxx

3 jaar geleden

Reactie op Jannickthoelen

Misschien een clear Blue doen die het aantal weken zegt. Die zijn zeer bet ...
Heb ik enkele dagen geleden gedaan, negatief. En al veel gelezen dat die negatief testen, terwijl toch zwanger. Dus weet t niet

3 jaar geleden

Reactie op SanchezCalsoLaura

Ik en mijn partner zijn nu ook al eventjes bezig, al die tijd een dikke neg ...
Klinkt fantastisch! Proficiat!

3 jaar geleden

Het kan zijn dat je hcg nog niet sterk genoeg is. En ik zie bij die onderste toch echt 2 streepjes.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, vrijdag positief met clearblue, 1-2 weken zwanger. Gisteren negatieve test van Kruidvat en vandaag weer. Ben nu 3 dagen overtijd, normaal altijd regelmatige cyclus. Heb gevoelige borsten, hoofdpijn, misselijk en borrelende darmen....

3 jaar geleden

Reactie op Whitneyxvh

Hier precies hetzelfde, vrijdag positief met clearblue, 1-2 weken zwanger. ...
Ik hoop voor je mee. Om gek te worden....

3 jaar geleden

Ik hoop voor je mee. Om gek te worden....
Wij zijn nu op vakantie in Oostenrijk dus overdag wel veel afleiding maar in de ochtend en avond... 😓 . En iedere keer als ik na de wc ga verwacht ik bloed maar nee hoor.. Aderen op borsten zijn ook echt mega zichtbaar..