1 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben deze! Dit was de favoriet van m’n partner. Hij is erg stevig (kan een gewicht op van 50kg) makkelijk inklapbaar (met 1 hand) en een grote boodschappenmand, die nog afsluitbaar is. Ik vind het wel prettig dat niet iedereen de inhoud van de mand hoeft en kan zien. Haha , maar ook bij regen, dan blijft de inhoud vrijwel droog. Ik heb daar ook vaak een jasje/dekentje/mutsje in liggen. De adapters voor eventueel een 2e kindje zitten er bij al en je raakt je boodschappenruimte ook niet kwijt dan.
Wat je zegt over de zitting klopt deels. Je kan de zitting (buggy) wel volledig in ligstand zetten, de rugleuning is dan horizontaal alleen de benen zitten wel omhoog en in een hoek van 90 graden zeg maar. Als mijn kind echt moe is, dan slaapt hij er gewoon in. Z’n rug is in ieder geval recht dan, alleen ja z’n beentjes niet 🤓.
Wij gaan niet vaak het bos in of op een ander oneffen terrein maar dit is wel gebeurd en dan rijd hij ook soepel. Ook over een grindpad is het geen probleem :) vandaag nog belopen er mee.
Hij rijd erg soepel, en alles werkt ook makkelijk. Zelfs wanneer mijn kind in de zitting zit, draai ik de stoel gemakkelijk om van naar mij toe gericht of juist van mij af.
Binnenkort verwachten we een 2e kindje. Ik ben dan super benieuwd of en hoe die rijd dan!
Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt.