11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een inbaker slaapzak van Jolein snake print roze. Maar geloof dat ze hem ook in het blauw/groen hebben. Bij mamaloes besteld, 15 euro. Ik vind ze ideaal! Kleine slaapt er al bijna 3 weken in en gaat super goed!

4 jaar geleden

Ik heb de Puckababy piep. Mijn zoontje van bijna 3 weken oud slaapt sinds 3 dagen hierin als een roosje😁 ben er tot nu toe heel erg tevreden over

4 jaar geleden

Puckababy!!! Ideaal

4 jaar geleden

En als ze de inbakerzak aan hebben, moet er dan ook nog een dekentje over? Of wordt dat te warm..?

4 jaar geleden

Ik heb ook de puckababy, in het begin wordt mevrouw ernstig boos maar na 5 minuten is het OK en gaat ze slapen

4 jaar geleden

Hier ook puckababy piep 🙂 fijn dat het wel inbakeren is maar niet extreem strak. Kan zn armen nog wel bewegen maar toch gevoel van geborgenheid. Werkt hier goed. En voor maatjulia: ligt aan de togwaarde maar de meeste zijn niet heel dik dus idd dan is een dekentje fijn. Sws ook om iets op hen te voelen. Hier body, boxpakje, puckababy, dekentje.

4 jaar geleden

Wij gebruiken hier weer de inbaker doeken van Paco. Groot succes

4 jaar geleden

Reactie op DanielleN

Hier ook puckababy piep 🙂 fijn dat het wel inbakeren is maar niet extreem ...
Dank!! ☺️

4 jaar geleden

Ik heb inbakerdoeken van Sevibaby, gekocht bij mamaloes voor €10 per stuk. Werkt bij ons ideaal. Ik doe haar broekje en sokjes uit, dan doe ik de doek aan. Met de doek ligt ze dan onder een laken en (dun) dekentje. Hiermee slaapt ze heerlijk en laat ze ons al regelmatig 5-6u slapen per nacht. Ze is nu 14 dagen oud 💖

4 jaar geleden

Reactie op Suuz3

Ik heb inbakerdoeken van Sevibaby, gekocht bij mamaloes voor €10 per stuk. ...
Ik had er 1 gekocht om te kijken hoe het bevalt, maar heb afgelopen week een extra gekocht, omdat het zo goed bevalt. Stuk goedkoper dan de puckababy 😅

4 jaar geleden

Ik heb een aantal swaddlers van lodger (gewoon een grote hydrofiele doek). Stuk goedkoper dan een puckababy, en werkt altijd perfect met inbakeren. En als het inbakeren niet meer nodig is, kan je ze vervolgens nog jaren als handdoek gebruiken 😄