4 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, er wordt geadviseerd om pas aan schoentjes te beginnen als kindjes minstens 6 weken goed zelfstandig kunnen lopen. Dan zou ik naar een kinderschoenenwinkel gaan waar ze de maat meten en kunnen zien welke schoen het beste past. Zij kijken dan ook hoe een kindje loopt op de schoenen. De schoentjes zijn bij zo’n winkel wel prijzig maar dan weet je wel zeker dat ze goed passen. Merken die 1e schoentjes verkopen zijn Shoesme, Falcotto, Develab. En binnen veel op blote voeten en anti slib sokken en dat langzaam veranderen in gewone sokken als ze wat meer grip hebben… Heel verhaal maar hopelijk heb je er wat aan! Je doet ongeveer 3 maanden met de schoentjes dus wel pijnlijk voor je portemonnee 😅 zeker als ze de eerste keer aanhebben en gelijk vies maken 🙈 Maar persoonlijk vind ik goede schoenen wel echt belangrijk. Zeker in het begin. Bij mijn oudste wissel ik een paar ‘dure’ schoenen af met wat goedkopere (voor speeltuin, opvang).

2 jaar geleden

Reactie op MHvdH

Hoi, er wordt geadviseerd om pas aan schoentjes te beginnen als kindjes min ...
Precies dit verhaal hahaha mijn oudste zijn schoenen zien er ook nog steeds goed uit dus ja je betaald meer maar dan heb je ook wat.

2 jaar geleden

Jaa ik heb ze gister bij shoesme gehaald. Goed en fijn geholpen. Fijne schoentjes. 60 euriess

2 jaar geleden

Wij hebben voor Shoesme gekozen. Dochter lief loopt al vanaf december, eerst met een loopwagen en nu sinds januari ook los. Hebben wel voor de meest flexibele zolen gekozen maar eigenlijk kon ze al een stapje verder. Na ons idee een goed merk en werden erg goed geholpen in de Shoesme winkel. Wil naast deze schoentjes ook nog schoenen van Donsje Amsterdam dat is ook een goed merk daar hadden we al schoentjes van. Mijn schoonvader heeft een poos in de schoenen gewerkt en die geeft aan dat het belangrijk is goed schoeisel te kiezen en niet alleen dezelfde dus dat afwisselen ook erg belangrijk is..