31 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op Denise5
Sorry geen ervaring maar wil toch even reageren.
Ik denk dat je jezelf op ...
Ik heb zaterdag zowieso een afspraak en dus leek me wel een goed idee om me zo even gerust te stellen tot zaterdag. Het eerste deel van men tekst is eigenlijk niet zo van belang. Ik wil gewoon graag weten hoe je zo een ding tegoei gebruikt 🙈

5 jaar geleden
Ik hoor me baby elke dag even ben bijna 13 weken zwanger gebruik het een weekje heel duidelijk dat het je kindje hoor nog nooit gehoord dat je je eigen hartslag kan horen in je buik en bij mij verschuift de baby ook soms haha verstoppertje spelen je kan ook een test kopen action dan weet je ook of er iets is als je kindje niet meer zou leven heb je meteen een negatieve test in handen. Mvg

5 jaar geleden
Reactie op Priscillax
Ik hoor me baby elke dag even ben bijna 13 weken zwanger gebruik het een we ...
Vind jij de hartslag snel? Ja ik heb dat al gehoord maar het klinkt totaal niet als mijn hartslag en hoor het ook enkel op 1 plek, vorige keer links nu rechts. Dus dan denk ik als het die van mij zij zijn zou dat toch dezelfde lek moeten zijn? En dan zou die toch niet 1 cm mogen opschuiven elke maar seconden toch? Ik maak me nog niet onmiddellijk zorgen over de baby. Ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat er niets aan de hand is.

5 jaar geleden
Reactie op Priscillax
Dat is dus niet waar. Je hebt niet meteen een negatieve test. Hcg is niet in een keer weg. Dus als je je zorgen maakt dan bel aub je verloskundige. Die kan je geruststellen, niet een zwangerschapstest. Helaas.

5 jaar geleden
Reactie op EVB93
Dat is dus niet waar. Je hebt niet meteen een negatieve test. Hcg is niet i ...
Ik had het eerste stukje Mischien beter uit men tekst gelaten 🙈 tis niet dat ik hier zit te paniekerne. Maar ik heb dat ding in huis en dacht agja waarom ook niet dan ben ik toch weer gerust tot zaterdag voor de echo. Maar nu twijfelde ik en wou ik gewoon wat ervaringen en raad van andere dames die er al in getraind zijn 😂

5 jaar geleden
Reactie op Priscillax
Wat je zegt klopt niet. Op den duur in je zwangerschap kan je negatief testen, maar ben je wel gewoon nog hardstikke zwanger en is er niks aan de hand. Ik weet niet precies hoe het zit. En daar komt bij als er wel iets “mis is” kun je alsnog positief testen.... omdat de hcg niet meteen uit je lichaam is.

5 jaar geleden
Reactie op Priscillax
Er wordt sterk afgeraden om elke dag een doppler gebruiken. En zoals anderen al schrijven: met 13 weken, levend of dood zit er hartstikke veel hcg in je lichaam dus is grote onzin.

ADMIN
5 jaar geleden
Hoi dames,
Een Angelsound kan hartstikke leuk zijn, maar zie het als een grappig iets en neem het niet serieus. Het kan je onnodig zorgen laten maken (je denkt dat er geen hartslag is) of juist schijnveiligheid geven (je denk dat alles goed is, want je denkt dat je een hartje hoort). Laat dergelijke dingen aan de verloskundige over en zie het als een leuk extraatje. Deze apparaten zijn niet betrouwbaar en kunnen je helemaal gek maken.
Succes!
Liefs,
Roos

5 jaar geleden
1 dag na geen symptomen hartstikke negatieve test tot aan 2 x meegemaakt is sneller uit je lichaam dan je denkt! En de doppler kan je elke dag gebruiken nergens staat het dat het gevaarlijk is heb echt wel onderzoek hiernaar gedaan en staat zoveel op internet een zegt dit ander dat dus ik weet niet vindt het harstikke leuk om het hartslag te horen! En hoor wel degelijk de hartslag en ik niet alleen!

5 jaar geleden
Reactie op Sarah0204
Ik had het eerste stukje Mischien beter uit men tekst gelaten 🙈 tis niet d ...
Ah joh sommige weten het altijd beter 😂 trek je er niks van aan je moet doen wat je zelf wilt doe ik ook

5 jaar geleden
Ik was dinsdag bij de verloskundige en die kon de hartslag ook niet vinden. Bij een echo bleek gewoon alles in orde. Wat hieronder al is gezegd, het ligt niet aan jou maar aan het apparaat. En mss was je baby lekker aan het bewegen op dat moment. Misschien kan jouw verloskundige tips geven om m te gebruiken. Neem m anders even mee op je controle.
Kan me voorstellen dat men tussendoor zo’n ding wilt gebruiken, het is zo bijzonder om het hartje te horen. Ik ben wat onzeker over mijn zwangerschap en mag wat vaker langs komen om even het hartje te luisteren. Ben ik blij mee. Zelf ben ik bang dat ik dus in paniek raak als ik het hartje niet kan vinden en begin er dan maar niet aan.

5 jaar geleden
Hi hier ook een doppler in gebruik. En ik hoor ook mijn eigen hartslag en wel degelijk aan beide kanten. Deze klinkt anders dan wanneer ik hem recht op mijn hart plaats.
Voor je baby moet je echt nog lekker onderin zoeken. En soms zit de baby net even iets te diep of te ver achterin je baarmoeder. Gewoon vandaag weer eens proberen. Probeer zo ontspannen mogelijk te zijn dat helpt tegen je eigen hartslag horen haha 😂
En dat verschuiven van die niet zo snelle hartslag kan dus ook een darm zijn waar je dus je eigen hartslag in hoort. Deze kan door lucht lijken alsof het verschuift 😉

5 jaar geleden
Reactie op Sab80
Ik was dinsdag bij de verloskundige en die kon de hartslag ook niet vinden. ...
Ik raak totaal niet in paniek, gelukkig. Ik heb me erbij neergelegd dat het nu eenmaal niet zo simpel is 🙈 het stukje over dat ik me zorgen maakte heeft er dan ook weinig meen te maken. Dat is gewoon de reden waarom ik heb gisteren heb bovengehaald want ik gebruik hem maximum 1 keer per week als ik die week geen echo gepland heb. Wat deze week dus wel is dus normaal ging ik hel deze week in de kast laten liggen. Maar het ciel me op dat ik wel vanalles shoorde en dat het leek op te schuiven/ bewegen dus. Maar ik kan moeilijk onderscheiden wat ik nu eigenlijk hoor en hoopte hier in deze psot wat tips en ervaringen te krijgen van anderen.

5 jaar geleden
Reactie op CHG111518
Hi hier ook een doppler in gebruik. En ik hoor ook mijn eigen hartslag en w ...
Aah oké dit is wel een handige uitleg. Hiervan had ik geen idee. Dus wss is het toch mijn eigen hartslag geweest' want inderdaad ene ander ritme dan als ik hem op mijn hart leg maar kan me voorstellen dat rechtstreeks op je hart of onderaan je buik je hartslag wat anders zal klinken. Wel vervelend dat het zo moeilijk is het onderscheid te maken. Ik dnek dat ik dat ding in de kast ga laten liggen vanaf ik de baby zelf kan voelen. Wat een gedoe om het te vinden Pff 🙈

5 jaar geleden
Nah, ik heb dan nog wel een vraagje over de doppler.. ik heb hem namelijk gisteren gebruikt en aangezien ik best wel een buik heb heb ik hard gedrukt.. nu vandaag doet het zeer, zou ik de kleine iets aangedaan hebben? Want ik word dus totaal niet onzeker van de hartslag niet kunnen vinden, maar omdat het nu best pijn doet ben ik des te nerveuzer of ik misschien te hard geduwd heb en daardoor voor problemen heb gezorgd bij de baby... ik weet dat hij goed verpakt zit, maar toch, kun je te lang te hard duwen???

5 jaar geleden
Reactie op Jet18
Nah, ik heb dan nog wel een vraagje over de doppler.. ik heb hem namelijk g ...
Ik denk niet dat je je daarover zorgen moet maken. De gyn drukt soms ook best hard. Plus als je echt zo hard drukt dat je de baby wat aan het doen bent denk ik niet dat jezelf dat zou aankunnen. Dan moet je jezelf ookal serieus aan het pijn doen zijn.

5 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap moest ik hem echt vrij laag in mijn buik prikken om een babyhartslag op te pikken en dat lukte pas vanaf 16 wk of zo

5 jaar geleden
Hartslag baby is sneller, kan je duidelijk horen. In je lies hoor je ook je eigen hartslag