20 Reacties
5 jaar geleden
Wat verdrietig dat je in deze periode je moeder moet missen! Wel echt een heel mooi idee om het kaartje bij haar te leggen. Misschien kan je het kaartje in epoxy (laten) gieten?
5 jaar geleden
In een glazen fotolijst die aan 2 kanten doorzichtig is en met een hanger eraan?
https://www.debijenkorf.nl/vtwonen-fotolijst-26-x-20-cm-2835090004-283509000400000?utm_campaign=BIJ-NL-WOON-SHOP-NB&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMIwOzAtqfM7wIVjeF3Ch2sCgfaEAQYCiABEgK0jfD_BwE&gclsrc=aw.ds
5 jaar geleden
Reactie op Twister
Ik lees even mee. Mijn moeder is 13 jaar geleden overleden en mis haar nu m ...
Tuurlijk! Dan weet je waar ik over praat. Maar ze zijn bij ons hoor, kijken gewoon op ons neer. 🥰 weet ik zeker.
5 jaar geleden
Je kan het in raisin laten gieten, gebeurt wel vaker met spulletjes die bij een graf neer worden gelegd zoals bloemen en foto's. Een vriendin van me doet dat soort dingen. Mocht je daarin interesse hebben stuur dan Corina Christiaanen op Facebook een berichtje en zeg maar dat Cindy je heeft doorgestuurd.
5 jaar geleden
http://www.grafdecoratie.net/waterdichte-fotolijst-graf/
Deze kan je speciaal gebruiken voor bij t graf hopelijk heb je er iets aan 😘
5 jaar geleden
Wat enorm lief dat jullie zo mee denken en met echt bruikbare tips komen! Heel erg fijn en dank jullie wel 🥰
5 jaar geleden
Hier hetzelfde, gaat om mijn schoonmoeder dat 2 jaar overleden is een week voor ik ben uitgerekend. Wij dachten het kaartje te plastificeren en dan in een lantaarn te zetten met een bloemetje bij. Anders inderdaad eens kijken voor een fotokader (eventueel een dubbele in “boekvorm”) zodat je er 2 exemplaren kan insteken zodat zowel de voor- als binnenkant zichtbaar staat. Veel sterkte ✨
5 jaar geleden
Ik dacht gelijk aan een plastic of glazen kubus die je dicht kan lijmen. Dan kan je het kaartje er 'open' in zetten (evt. Adres/tel nr. Afplakken) en dan staat het kaartje er toch zichtbaar/open netzoals hoe het kaartje bij een ander op de kast staat.
5 jaar geleden
Reactie op Mkik
Hier mijn moeder in 2019 verloren en is nog erg vers. Is uitgestrooid dus k ...
Lieve moeder,
2019 is nog veel te vers... 🙁
Ik las een tijdje geleden hetzelfde bij iemand, die gaat het geboorte kaartje ‘aanbranden’ (vind verbranden zo grof klinken) bij de plek waar haar moeder is uitgestrooid. Voor haar gaf dat een gevoel dat het kaartje naar de hemel wordt gebracht.
Misschien is dat iets om te doen? Hoe mooi is het als je op wat voor manier dan ook een dierbare overledene erbij kan betrekken. 🥰
Je berichtje vind ik mooi. Ik wens jou heel veel sterkte en ik weet ook zeker dat ze met ons mee kijken en trots zullen zijn, ook de jouwe!! 💖