6 Reacties

één jaar geleden

Hier al een jongen en een meisje en had inderdaad twee verschillende zwangerschappen.. nu weer zwanger van een meisje en merk echt dat het overeenkomt met mijn dochtertje haar zwangerschap destijds!

één jaar geleden

Ik ben er sinds gisteren achter dat ik zwanger ben en volgens berekeningen ongeveer 6.5 week zwanger. Bij mijn zoontje had ik nergens last van, maar nu wel. Erg misselijk de hele dag en moe. Als ik eet is het goed, maar ik wil niet eten omdat ik misselijk ben. Beetje vervelende cirkel. Ben benieuwd wat het nu gaat worden 😍 heb wel weer zin in de zwangerschap en de schopjes en alles 🥰

één jaar geleden

Ik heb werkelijk geen idee, had bij mijn dochter volgens mij vooral een andere zwangerschap omdat ik al een kindje had rondkruipen en later -lopen. Wel had ik bij de zwangerschap van hem al snel een enorme afkeer van alles wat zoet was en bij de zwangerschap van haar enorm veel zin in zoetigheid.

één jaar geleden

Hier bij de 1e zwangerschap goed ‘ziek’ tot 20 weken alleen maar spugen, dat werd een zoon. 2e zwangerschap geen enkel kwaaltje gehad, ook dat is een zoon. Dus bij ons maakte het geen verschil😅

één jaar geleden

Helaas een duidelijke reden dat ik weinig kwalen had, net een echo gehad en hartje bleek niet meer te kloppen 😔

één jaar geleden

Reactie op Sannnnnn

Helaas een duidelijke reden dat ik weinig kwalen had, net een echo gehad en ...
Ach jeetje, wat heftig! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. ❤️ Kan je je verdriet delen met mensen in je omgeving?