27 Reacties

5 jaar geleden

Hier is al een topic over, moet je even zoeken op traktatie 😁

5 jaar geleden

Ik heb morgen mijn laatste dag. Ik heb blauwe paaseieren gehaald en ik ga witte chocolade fudge maken met blauwe muisjes. Ook dip ik mini stroopwafels in witte chocolade en ook daarover gaan blauwe muisjes. Niet heel veel werk wel leuk!

5 jaar geleden

Ik ga muffins maken met roze muisjes er bovenop

5 jaar geleden

Ik had bordjes versierd met muisjes (eerst ingesmeerd met water gemengd met poedersuiker en dan de muisjes erover heen strooien) en daarop allemaal kleine hapjes van de Albert Heijn gebaksafdeling. Op mijn werk vond iedereen het leuk en lekker!

5 jaar geleden

Dit heb ik getrakteerd. Chocolaatjes van de AH en heb gewoon wat muisjes bij de chocozoenen gedaan om het op te fleuren 🤗

5 jaar geleden

Vanwege corona-proof enz ga ik potten met paaseitjes vullen. We weten ook nog niet wat het wordt, dus lekker makkelijk zo

5 jaar geleden

Wij hebben tompoezen gehaald en een leuk kaartje geschreven

5 jaar geleden

Ik had een roze kwarktaart gemaakt met roze muisjes erover. Viel goed in de smaak. Wil je echt coronaproof gaan dan zag ik een leuke: een glazen pot met allemaal verpakte kitkats erin. Kaartje erbij "I have a break, you have a kitkat". En lekker simpel ook nog :)

5 jaar geleden

Deze gemaakt / gegeven, was niet veel werk en werd enorm gewaardeerd 😊

5 jaar geleden

Deze gemaakt / gegeven, was niet veel werk en werd enorm gewaardeerd 😊
Wat leuk! Hoe heb je dit gedaan? 😄

5 jaar geleden

Ik heb bij Dunkin Donuts leuke donuts met thema geboorte/baby besteld voor mij collega’s! 🍩🍩🍩

5 jaar geleden

Ik heb tomsoesjes getrakteert van de Hema (in verwachting van een meisje)

5 jaar geleden

Coronaproof idee; voor iedereen een potje narcissen/hyacinten. Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel collega’s je hebt. Zijn bij ons bij de boer maar 75cent.

5 jaar geleden

Ik heb een zak met mini Marsen en snickers zo'n mix zak neergelegd op onze slaapwacht en bij andere collega's een reep chocolade met een briefje er bij

5 jaar geleden

Oreokoekjes met muisjes. Was ook nog eens erg lekker. (Muisjes ‘vastgeplakt’ met zelf gemaakte glazuur van poedersuiker met water.)

5 jaar geleden

Ik leg zakjes popcorn van de action neer met deze tekst erbij

5 jaar geleden

Dit heb ik getrakteerd voor mensen met een verstandelijke beperking. Spekjes kan zo goed als iedereen weg krijgen’

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld en getrakteerd

5 jaar geleden

5 jaar geleden