Ik ben heel benieuwd wat jullie gedaan hebben bij het afscheid. Ik heb vrijdag mijn laatste werkdag. Ik heb geen zin om zelf iets te knutselen, maar om standaard taart te halen lijkt me ook saai. Iemand tips?
Ik heb morgen mijn laatste dag.
Ik heb blauwe paaseieren gehaald en ik ga witte chocolade fudge maken met blauwe muisjes. Ook dip ik mini stroopwafels in witte chocolade en ook daarover gaan blauwe muisjes.
Niet heel veel werk wel leuk!
Ik had bordjes versierd met muisjes (eerst ingesmeerd met water gemengd met poedersuiker en dan de muisjes erover heen strooien) en daarop allemaal kleine hapjes van de Albert Heijn gebaksafdeling. Op mijn werk vond iedereen het leuk en lekker!
Ik had een roze kwarktaart gemaakt met roze muisjes erover. Viel goed in de smaak. Wil je echt coronaproof gaan dan zag ik een leuke: een glazen pot met allemaal verpakte kitkats erin. Kaartje erbij "I have a break, you have a kitkat". En lekker simpel ook nog :)
Coronaproof idee; voor iedereen een potje narcissen/hyacinten. Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel collega’s je hebt. Zijn bij ons bij de boer maar 75cent.
Ik heb een zak met mini Marsen en snickers zo'n mix zak neergelegd op onze slaapwacht en bij andere collega's een reep chocolade met een briefje er bij