Hoi! Hebben jullie al leuke ideeën voor een traktatie op het kdv of de peuteropvang, voor als jullie kindjes 4 worden? Ben op zoek naar leuke inspiratie!
Vorig jaar hebben wij zelf koekjes gebakken en 3'tjes uitgestoken + een klein leesboekje. Denk dat het dit jaar cupcakjes worden met een 4'tje erop en een bellenblaasje erbij.
Onze dochter is helemaal gek van alles wat met bakken te maken heeft dus voor haar wel een toepasselijke traktatie!
Voor de leidsters ben ik er nog niet uit wat we gaan geven als 'bedankje' en voor de groep zelf halen we een voorleesboek die mijn dochter zelf mag uitkiezen.
Wij hebben potjes vergeet me nietjes van de HEMA gehaald. Kan m’n dochter nog wat op schilderen en dan geven we die als bedankje met een kaartje erbij. Ze hebben nog hele dozen chocola en thee op de groep liggen dus dacht even wat anders
Wij trakteerden op een klaparmband met een doosje rozijnen.
Voor de leidsters van het kdv hadden we een mand gemaakt met maskertjes, sopjes en bruisballen.
Hi! Bij de opvang van mijn kinderen mag je geen eten trakteren. Ik heb op Ali zonnebrillen gekocht voor kinderen (spot goedkoop) en een label erbij. Ik ga stralen op de basisschool, bedankt voor het spelen! Voor de leidsters een kaartje en aardbeien plant in versierde pot.
Wij hebben een boekje met een ‘ijsje’. Voor de juffen een kaarsje met choco ...
Wat leuk! Mag ik vragen wat je in de ijshoorntjes hebt zitten? Ik wil ook zoiets doen, maar wil het niet volproppen met snoep voor kinderen van 2/3 jaar.