7 Reacties

één jaar geleden

Wij kregen onlangs een klein plantje, met als tekst iets van 'ik groei op' en dat het kindje naar de volgende groep ging. Vond ik erg origineel...

één jaar geleden

Schoonmoeder heeft mini mouse geknutseld en daarbij doen we bellenblaas, potloodjes en rozijntjes.

één jaar geleden

Ons zoontje is gek op juf Roos en op rozijntjes. Hij trakteert voor zijn verjaardag dus Juf Roozijntjes 😂 Wat ik leuk vond als non-food was een strandbal en een bellenblaas doet het hier ook altijd goed.

één jaar geleden

Ik heb ze toevallig net gemaakt! Maandag gaat ze trakteren op de opvang, ook meteen afscheid vd leidsters want ze gaat van de babygroep naar de peutergroep. Stickers, bellenblaas en rozijntjes voor de kinderen en een geschreven kaart met vergeet mij niet bloemzaadjes voor de leidsters.

één jaar geleden

Ik ga Bing traktaties maken want m’n zoontje is helemaal weg van Bing. Geruite kartonnen bekertjes met daarop een Bing hoofd en een oranje knoop en erin een zakje met mini soepstengels (hou me aan ‘t traktatie beleid vd opvang). Voor de leidsters maak ik wortels in folie puntzakken met daarin mini oranje Tony Chocolonely’s. Alles lekker in Bing thema dus haha.

één jaar geleden

Reactie op ilsepeet

Ik heb ze toevallig net gemaakt! Maandag gaat ze trakteren op de opvang, oo ...
Mooi gedaan! Waar heb je de lege zakjes gekocht? Ik ben ook van plan iets soortgelijks te maken maar ben nog op zoek naar lege zakjea

één jaar geleden

Reactie op BabyJY

Mooi gedaan! Waar heb je de lege zakjes gekocht? Ik ben ook van plan iets s ...
Dankje! Ik heb alles los besteld bij https://www.i-presents.nl/ en dan zelf alles in de zakjes gedaan, die zijn daar ook meteen te koop, super handig! Ook leuke versiering voor in huis hebben ze daar trouwens :)