20 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben al weer een tweede van 3 maanden oud. Vond het ook spannend, en schrok zelfs toen ik zwanger was. Maar het is het mooiste cadeautje wat je je eerste kind kunt geven, nog meer liefde! Veel geluk, ik duim voor je mee!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mammie91

Wij hebben al weer een tweede van 3 maanden oud. Vond het ook spannend, en ...
Aah leuk zeg! Ja kijk er nu al naar uit! Duurde t lang voordat je weer zwanger was?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ayaaayaay

Aah leuk zeg! Ja kijk er nu al naar uit! Duurde t lang voordat je weer zwan ...
Dat snap ik! Voor ons eerste kindje een miskraam gehad, toen duurde het 6 maanden, en bij de tweede welgeteld 26 dagen. Alles behalve wat we verwacht hadden.. ik werd niet ongesteld na het verwijderen van mijn spiraal, en voelde ergens van binnen dat ik zwanger was..

茅茅n jaar geleden

Ik ben morgen uitgerekend van de 2e 馃槄 Hopelijk laat hij niet te lang op zich wachten 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Ik zit in de eerste ronde馃榿

茅茅n jaar geleden

Reactie op MKH92

Ik zit in de eerste ronde馃榿
Spannend weer he!

茅茅n jaar geleden

Hier helaas net einde ronde 10. Vorige kindje ging zodanig vlot dat ik niet echt voorbereid was om bijna een jaar te moeten wachten. Of nog veel langer 馃様

茅茅n jaar geleden

Ik heb al een tweede van 13 maanden juist bij mijn zoontje duurde het 3 jaar 馃ス toen mijn zoontje 2.5 maanden was ben ik gelijk zwanger geraakt voor mijn dochter 馃槼 heb nu een zoontje van 23.03.2021 en een dochter van 23.03.2022 ze zijn toevallig op de zelfdedag geboren馃ぃ馃ぃ馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Nog niet zwanger, wel alweer anderhalf jaar bezig ongeveer. Inclusief miskraam 2 maanden geleden. Maar eerste kindje liet ook lang op zich wachten dus ik blijf hoopvol dat het snel gaat lukken 馃崁

茅茅n jaar geleden

Reactie op Minsin_yesim

Ik heb al een tweede van 13 maanden juist bij mijn zoontje duurde het 3 jaa ...
Oh daar was ik ook bang voor... De oudste is van 20/4/21 en nu 27/4/23 uitgerekend.... Hij heeft er geloof ik nog weinig zin in 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Oh daar was ik ook bang voor... De oudste is van 20/4/21 en nu 27/4/23 uitg ...
Ohhh echt spannend

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ayaaayaay

Spannend weer he!
Ja echt wel! Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Bij de eerste was het ongepland maar heel erg welkom, deze keer word dus een hele andere ervaring als het ons gegund is馃槉 Maar zit nu al te stressen over de eventuele bevalling 馃槄

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ook een 2e van 5 maanden. Twee meisjes, onze oudste dochter is super lief en heel zorgzaam voor haar zusje. Zorgt dat ze er speen krijgt en als ze beetje spuugt na t flesje komt ze met een spuugdoekje. Super schattig haha. De 2e was bij ons een verrassing dus ik heb niet echt moeten wachten erop.

茅茅n jaar geleden

Hier over een paar weken uitgerekend. Eerste en tweede hebben ongeveer even lang op zich laten wachten, alleen de tweede zwangerschap werd een miskraam. Daarna snel weer zwanger gelukkig, nog sneller dan daarvoor. En nu elk moment bevallen van deze drukke buik baby. We begonnen met het hele proces toen m'n eerste ongeveer 9 maanden oud was.

茅茅n jaar geleden

Hier gisteren uitgerekend van de tweede. Weer heel spannend idd!

茅茅n jaar geleden

Niet net voor een tweede gegaan, dus misschien niet het antwoord wat je graag wil horen. Maar wel in verwachting van ons tweede kindje 鈽猴笍. 15 juli uitgerekend 馃挋

茅茅n jaar geleden

Hmm zien jullie wat ik zie.. 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ayaaayaay

Hmm zien jullie wat ik zie.. 馃
Jaaa ik zie een heel licht streepje馃榿

茅茅n jaar geleden

Hier nu 5 weken zwanger van hopelijk de 2de. Was in feb na 2 pogingen zwanger maar eindigde met 5 weken in een miskraam. Hierna na 2 pogingen weer zwanger en nu hopen dat het goed gaat 馃

茅茅n jaar geleden

Inmiddels 8 weken zwanger van de 2e, onverwacht ook al wisten we dat het kon (we weten allemaal hoe het werkt 馃お) maar het idee begint wat te landen. 馃檲 Papa is erg blij ik moet vooral nog wennen aan het idee. 馃