20 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Ayaaayaay
Aah leuk zeg! Ja kijk er nu al naar uit! Duurde t lang voordat je weer zwan ...
Dat snap ik! Voor ons eerste kindje een miskraam gehad, toen duurde het 6 maanden, en bij de tweede welgeteld 26 dagen. Alles behalve wat we verwacht hadden.. ik werd niet ongesteld na het verwijderen van mijn spiraal, en voelde ergens van binnen dat ik zwanger was..
茅茅n jaar geleden
Ik ben morgen uitgerekend van de 2e 馃槄
Hopelijk laat hij niet te lang op zich wachten 馃ぉ
茅茅n jaar geleden
Ik heb al een tweede van 13 maanden juist bij mijn zoontje duurde het 3 jaar 馃ス toen mijn zoontje 2.5 maanden was ben ik gelijk zwanger geraakt voor mijn dochter 馃槼 heb nu een zoontje van 23.03.2021 en een dochter van 23.03.2022 ze zijn toevallig op de zelfdedag geboren馃ぃ馃ぃ馃ぃ
茅茅n jaar geleden
Nog niet zwanger, wel alweer anderhalf jaar bezig ongeveer. Inclusief miskraam 2 maanden geleden. Maar eerste kindje liet ook lang op zich wachten dus ik blijf hoopvol dat het snel gaat lukken 馃崁
茅茅n jaar geleden
Reactie op Minsin_yesim
Ik heb al een tweede van 13 maanden juist bij mijn zoontje duurde het 3 jaa ...
Oh daar was ik ook bang voor... De oudste is van 20/4/21 en nu 27/4/23 uitgerekend.... Hij heeft er geloof ik nog weinig zin in 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op Lelijke_heks
Oh daar was ik ook bang voor... De oudste is van 20/4/21 en nu 27/4/23 uitg ...
Ohhh echt spannend
茅茅n jaar geleden
Wij hebben ook een 2e van 5 maanden. Twee meisjes, onze oudste dochter is super lief en heel zorgzaam voor haar zusje. Zorgt dat ze er speen krijgt en als ze beetje spuugt na t flesje komt ze met een spuugdoekje. Super schattig haha.
De 2e was bij ons een verrassing dus ik heb niet echt moeten wachten erop.
茅茅n jaar geleden
Hier over een paar weken uitgerekend. Eerste en tweede hebben ongeveer even lang op zich laten wachten, alleen de tweede zwangerschap werd een miskraam. Daarna snel weer zwanger gelukkig, nog sneller dan daarvoor. En nu elk moment bevallen van deze drukke buik baby. We begonnen met het hele proces toen m'n eerste ongeveer 9 maanden oud was.
茅茅n jaar geleden
Niet net voor een tweede gegaan, dus misschien niet het antwoord wat je graag wil horen. Maar wel in verwachting van ons tweede kindje 鈽猴笍. 15 juli uitgerekend 馃挋