9 Reacties

5 jaar geleden

Twee keer bevallen in st Franciscus, hele fijne ervaringen mee 

5 jaar geleden

Ik zou graag zelf bad bevalling in Ikazia ziekenhuis en dit is me eerste kind heb zelf in Sophia ziekenhuis op de kraamafdeling gewerkt alles opruimen en schoonmaken de baby bedje enzo en de bedden verschonen kamer opruimen dus twijfel tussen Sophia ziekenhuis en Ikazia Ikazia is wel dichterbij waar een bad bevalling is bij de Maasstad hebben ze dat niet en daar ben ik met 5a10 minuten via lopen

5 jaar geleden

Reactie op AysB

Twee keer bevallen in st Franciscus, hele fijne ervaringen mee 
Ben je toen naar een hotel gegaan of thuis kraamzorg gehad?

5 jaar geleden

Reactie op Nikita Welvaart

Ik zou graag zelf bad bevalling in Ikazia ziekenhuis en dit is me eerste ki ...
Ik moet me nog verdiepen in bevallingen hoe en wat. Ik hoor veel over bad bevallingen indd. Volg je hart!

5 jaar geleden

Reactie op Yasmina-kht

Ben je toen naar een hotel gegaan of thuis kraamzorg gehad?
Ik heb thuis kraamzorg gehad en zou het zelf nu weer zo doen. Elke bevalling is natuurlijk weer anders dus zou vooral echt naar je gevoel luisteren :) Ik woon zelf trouwens in Berkel en Rodenrijs

5 jaar geleden

Ik ben met een keizersnede bevallen in het sint franciscus. Daarna naar het kraamhotel sophia gegaan. Ik had geen kraamzorg thuis en ik vond het echt heerlijk. Bij de 2de doe ik het weer zo

5 jaar geleden

ik ben bevallen in sfg en ben daarna verplaatst naar kraamhotel noord. BAH BAH BAH noooit meer was bevallen in juli 2018 kamer zat vol muggen omdat er een paardenstal in de buurt zat. Ik en papa konden niet slapen om de wacht te houden voor die muggen. Zusters vereselijkkkk mijn kleine had een skeletpak aan wij vonden het heel scjattig.. nou haar mening was dit doe je toch niet dit kan toch niet.🤦‍♀️ had erg hoofdpijn heb gebeld voor paracatemol duurde 4 uurtjes aahya vergeten zeg ze dan . klacht ingediend en weggerend vandaar. Ik raadd het je echt niet...

5 jaar geleden

Ik ben 25-5-2020 bevallen in het maasstad ziekenhuis ondanks dat ons zoontje met 39weken stil geboren was , was het een fijne bevalling en waren ze zo lief voor mij 💙🌟

5 jaar geleden

Reactie op Nikita Welvaart

Ik zou graag zelf bad bevalling in Ikazia ziekenhuis en dit is me eerste ki ...
Ze krijgen ook een bad heb ik gehoord ,loop bij de gynaecoloog van het maasstad ziekenhuis 🥰