Onze dochter sliep eindelijk na plaatsen buisjes in april door. Maar dit duurde amper 3 maanden want aan het begin van de zomer kreeg ze 4 kiezen tegelijk. Dat duurde dan al met al 4 a 5 weken voor ze allen door waren. Maar nu...... ze blijft wakker worden 's nachts, huilend. Een flesje warme verdunde melk (150 + 1 of 2 schepjes) is het enige wat helpt. Ze drinkt het zelf op en slaapt verder. Soms wel 3 per nacht. Maar het lijkt meer te worden. 2x per nacht was het wakker en nu soms zelfs 4x en ook aan het begin van de avond. Opvallend is dat ze altijd huilend wakker wordt. Ook na haar middagslaapje regelmatig.
2x per nacht vind ik geen enkel punt, maar 4x per nacht 😵💫 We komen hier ook wel weer door, maar ik ben wel op zoek naar herkenning en tips. Ben ook bang dat de melk een gewoonte wordt, maar de andere opties 's nachts zijn geen doen... laten huilen wil ik niet en met troosten of bij ons in bed wordt het alleen maar erger het huilen.
Wat is dit? En wie herkent dit? En.......pffff gaat het ooit over? Begrijp me niet verkeerd ik gun iedereen z'n slaap, maar wordt soms ook zo radeloos van alle verhalen van kindjes die vanaf 4 maanden doorslapen. Hoe is het toch mogelijk dat het bij ons niet lukt en... wat doe ik fout ?
Sorry voor de klaagzang. Herkenning?