30 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon de canesten halen

5 jaar geleden

Reactie op Joyce_1987_09_07

Gewoon de canesten halen
Had het tijdens de zwangerschappen van mijn andere 2 dochters ook!

5 jaar geleden

Reactie op Joyce_1987_09_07

Had het tijdens de zwangerschappen van mijn andere 2 dochters ook!
Heb het 1x eerder gehad maar toen was ik 15 ongeveer... maar canesten kan gewoon als je zwanger bent? En dan alleen crème of ook die capsule?

5 jaar geleden

Ik had er vorige week ook last van heb gewoon de canesten zalf gehaald en de aplicator er maar voor de helft in gedaan. Heeft bij mij goed geholpen.

5 jaar geleden

Nieuw bij Kruidvat 7 stuks voor 6 euro deze gekocht op de afdeling zwangerschap. 1 x gebruikt was gelijk weg

5 jaar geleden

Bij mij was het eigenlijk zelfs mijn eerste ‘symptoom’ van de zwangerschap ☺️ Van mijn huisarts mocht ik zalf gyno daktarin gebruiken met applicator, maar ik heb een paar dagen gewacht en het is vanzelf over gegaan. Ik merk wel dat de ingang van mijn vagina nog wat gevoelig is. Maar misschien hangt dat ook samen met de zwangerschap en veranderde afscheiding.

5 jaar geleden

Heb de huisarts gebeld, kan gelukkig vanmiddag een crème en capsule ophalen bij de apotheek

5 jaar geleden

Ik gebruik altijd Chilly protect of Lacacyd beschermende wasemulsie. Ook goed geschikt voor zwangere vrouwen. Zeker een aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op Tinne993

Bij mij was het eigenlijk zelfs mijn eerste ‘symptoom’ van de zwangerschap ...
Hier ook!! Toen dacht ik zou het raak zijn? Vaakste hormoon wisselingen en idd een week later positief getest!

5 jaar geleden

Ik wilde het al gaan vragen aan jullie... maar durfde op de een of andere manier niet 🙈 ik ben nu volgens mijn berekening 8 weken zwanger, en heb er ook al zo n 5 weken last van... Pijn, branderigheid... heb daar helaas ook vaak last van met mijn menstruatie. Durf nu geen zetpillen/ zalf te gebruiken i.v.m. de zwangerschap. Maar zie nu dat jullie dat wel gewoon doen. Ga er nu ook over nadenken.

5 jaar geleden

Zijn zovele varianten.Weet even niet welke ik zal kopen...

5 jaar geleden

Reactie op Boselfje

Ik wilde het al gaan vragen aan jullie... maar durfde op de een of andere m ...
Ik kreeg van de huisarts een capsule en een crème, mag je gewoon gebruiken als je zwanger bent 👍🏻

5 jaar geleden

Had ik ook met mijn eerste zwangerschap. Gewoon een zalfje en ging snel weg. Ik had het toen ook in de zomer met hete weer

5 jaar geleden

Heb de capsule de maandag op dinsdag nacht ingebracht. Maar nog steeds dezelfde klachten...Is dat normaal, dat het even "inwerktijd" nodig heeft?

5 jaar geleden

Reactie op Boselfje

Heb de capsule de maandag op dinsdag nacht ingebracht. Maar nog steeds deze ...
Ja zoiets werkt nog een aantal dagen door. Heb je de gyno daktarin gekregen?

5 jaar geleden

Hallo, ja veel last gehad en zo kwam ik achter mijn zwangerschap want ik had hiervoor nooit last van schimmelinfectie. Huisarts gaf aan gewoon Canesten creme te gebruiken.

5 jaar geleden

Jep, ik ook. Heb bij de Kruidvat canaste gehaald. Werkt goed, enkel dagen

5 jaar geleden

Ik had het juist voor de zwangerschap, bijna elke maand zelfs. Ben daar een aantal maanden terug voor naar de gyn geweest en ik kreeg een fluconazol kuur van 6 maanden waarbij ik elke maand preventief dat middel moest slikken. Ik mocht dit echter NIET gebruiken wanneer ik wist dat ik zwanger was dus ik zou even goed kijken wat voor middel het precies is. Canesten bijv is prima

5 jaar geleden

Iemand ervaring met meerdere schimmelinfecties tijdens de zwangerschap ? Ik ben er zo al gevoelig aan maar sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik voor de 2x een schimmelinfectie, ik ben nu 7 weken zwanger. Iemand tips om het misschien te voorkomen ? Ik gebruik de gyno daktarin zalf

5 jaar geleden

Reactie op Maaikevdn

Iemand ervaring met meerdere schimmelinfecties tijdens de zwangerschap ? Ik ...
Gyno capsule ook al geprobeerd? Bij mij is het nu bijna weg 👍🏻