Veel aangekomen begin vd zwangerschap

nvl1991
7 dagen geleden
Volgen
Ik weet nu bijna 1,5 week dat ik zwanger ben. Hiervoor was ik redelijk stabiel na mijn sleeve operatie met gewicht op 75,5 tot 1,5 week terug dus. Nu weeg ik 79,3. Ben dus 3,8kg aangekomen. Mijn BMI zit nu wel precies op 25. (178cm) Moet ik me hierover zorgen maken?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Kimstephanie
7 dagen geleden
Hoi, sws een prachtig bmi nog toch, dat zou ik willen want ik zit cker wat hoger ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‚ ik was tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel aangekomen in het begin (6 kilo bij week 8 ofzo๐Ÿ™„) , maakte me daar toen ook heel druk om. Uiteindelijk allemaal weer goed gekomen, dus probeer deze x minder op mijn gewicht te letten en gwn goed voor mezelf te zorgen. Je gaat het toch niet onder controle kunnen houden de komende maanden, dus hopelijk lukt het je ook om niet te druk om te maken. Succes!
  • Rapporteren
nvl1991
7 dagen geleden
Reactie op Kimstephanie
Hoi, sws een prachtig bmi nog toch, dat zou ik willen want ik zit cker wat hoger ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‚ ik was tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel aangekomen in het begin (6 kilo bij week 8 ofzo๐Ÿ™„) , maakte me daar toen ook heel druk om. Uiteindelijk allemaal weer goed gekomen, dus probeer deze x minder op mijn gewicht te letten en gwn goed voor mezelf te zorgen. Je gaat het toch niet onder controle kunnen houden de komende maanden, dus hopelijk lukt het je ook om niet te druk om te maken. Succes!
Haha, ik had vroeger ook dit BMI niet hoor. Kom van 40+. Hard voor moeten werken na mijn operatie maar idd erg tevreden met het resultaat โ˜บ๏ธ Ah okรฉ , ik schrok me rot namelijk. Wist wel dat je ging aankomen maar niet zo vroeg al. ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Marietje-25
7 dagen geleden
Jij bent natuurlijk de enige die weet wat je gegeten hebt afgelopen week. Maar in het begin van de zwangerschap kun je ook veel vocht vasthouden. Misschien dat je daar last van hebt?
  • Rapporteren
nvl1991
7 dagen geleden
Reactie op Marietje-25
Jij bent natuurlijk de enige die weet wat je gegeten hebt afgelopen week. Maar in het begin van de zwangerschap kun je ook veel vocht vasthouden. Misschien dat je daar last van hebt?
Niet anders gegeten als normaal ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Kimstephanie
7 dagen geleden
Reactie op nvl1991
Haha, ik had vroeger ook dit BMI niet hoor. Kom van 40+. Hard voor moeten werken na mijn operatie maar idd erg tevreden met het resultaat โ˜บ๏ธ Ah okรฉ , ik schrok me rot namelijk. Wist wel dat je ging aankomen maar niet zo vroeg al. ๐Ÿ™ˆ
Knap hoor! Cker als je niet anders eet, dan hoort het er gewoon bij๐Ÿ˜‰ Ik had achteraf wel spijt dat ik me daar zo druk om hebt gemaakt tijdens mijn zwangerschap, aangezien het er na de bevalling allemaal weer afging met gewoon gezond leven. Bij jou vast ook straks!
  • Rapporteren
Marietje-25
7 dagen geleden
Reactie op nvl1991
Niet anders gegeten als normaal ๐Ÿ˜Š
Dan is t ongetwijfeld hormonaal en kun je ''t mooi loslaten!
  • Rapporteren