14 Reacties

3 jaar geleden

Er is ooit zo'n onderzoek geweest. Weet niet meer wat op 1 stond maar die van het kruidvat sensitive stonden ook vrij bovenaan en die gebruikte ik al dus heb ik zo gelaten. Maar waterwipes enz zijn het best want daar zit bijna niets in

3 jaar geleden

Kruidvat waterwipes zijn fijn en als het goed is zonder al teveel troep er in. Ze hebben ook een nieuwe soort waar in de doekjes ook geen plastic zit maar die heb ik nog niet bekeken.

3 jaar geleden

Wij gebruiken pampers aqua pure

3 jaar geleden

De beste

3 jaar geleden

Wij hebben Kruidvat waterwipes

3 jaar geleden

Wasbare billendoekjes 馃槉 Ook als snoetenpoetsers te gebruiken. Geheel geen troep of plastic 馃槉

3 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare billendoekjes. Voor (plak)poep wel wc-papier.

3 jaar geleden

Reactie op eef_xx

Kruidvat waterwipes zijn fijn en als het goed is zonder al teveel troep er ...
Gebruiken wij ook mede nav consumentenbond en milieu oogpunt. En proberen nu voor na het eten mond en handen gewoon met een wasmand te doen ipv wegwerp.

3 jaar geleden

Ik heb van Kruidvat sensitive

3 jaar geleden

Hierbij stuur ik de link met info over billendoekjes (n.a.v. het onderzoek van de Consumentenbond maar dan met 26 ipv 13 te vermijden ingredi毛nten): https://vrijnatuurlijk.nl/grote-billendoekjes-test/

3 jaar geleden

Wasbare doekjes. Plantenspuit met water op de commode, water op de billen en vegen!! De doekjes kunnen mee met de was van zestig graden.