20 Reacties
5 jaar geleden
Ik had op de site gekeken voor je daar staat helaas ook niks maar zag wel dat je vragen kon stellen over de kaas. Bieslook mag zo ie zo. En als je de kaas zo ziet denk ik t wel. Maar als je twijfelt zou ik zonde zo de vraag stellen op die site. Staat d’r ook geen au le cru op dan mag je het zo ie zo niet. Ik weet ook niet wat dat in t Duits is misschien kan je dat opzoeken. Succes 😉
5 jaar geleden
Reactie op wesleylianklasen
Ik had op de site gekeken voor je daar staat helaas ook niks maar zag wel d ...
Rohmilch :)
5 jaar geleden
Rohmilch is het in t Duits zag dat t Duitse kaas was. Ik zoek ook alles op op internet hoor. Ik heb al drie kinderen van 19 16 en 15 en ik kom nu dingen tegen dat ik echt zo iets heb van 🤪 dat ik dat bij hun nooit geweten heb en ze zijn alle drie perfect gezond buiten die puberteit om doen ze het prima😂😂
5 jaar geleden
Heb je de app ZwangerHap van het Voedingscentrum al? Daar kan je een hoop vinden.
Brie mag wel, als het van gepasteuriseerde of verhitte melk is gemaakt, rauwe melk is altijd een nee.
5 jaar geleden
Reactie op Toodifficult
Rohmilch :)
Dank je zag later pas dat je t al gestuurd had 😅
5 jaar geleden
Heb je de app ZwangerHap van het Voedingscentrum al? Daar kan je een hoop v ...
Ja deze app heb ik, heel handig! De Nederlandse verpakking zegt “roomkaas met bieslook”. Het lijkt verder normaal zag geen alarmerende dingen staan maar je begint zo te twijfelen hè
5 jaar geleden
Ik vind dit op de website van de AH. Zodra er staat (room)melk ben ik bang dat dit niet goed verhitte melk is. Of mag dit gewoon?

5 jaar geleden
Ja deze app heb ik, heel handig! De Nederlandse verpakking zegt “roomkaas m ...
Ik begrijp het helemaal!! Vind het in restaurants ook lastig, maar gelukkig als je het aangeeft kunnen hun vaak wat aanpassingen doen of betere suggesties geven. 🙂
Als ik echt twijfel, neem ik het maar gewoon niet.. we mogen gelukkig zoveel dingen wel nog gewoon.. de rest “moeten” we maar even overslaan!
5 jaar geleden
Bij mijn eerste heb ik een keer vertwijfeld de AH klantenservice gebeld om te vragen of ik een verse pastasaus met 5 kazen nog mocht gebruiken. Er stond namelijk niet specifiek op de verpakking dat het gepasteuriseerd was. Er werd me verteld dat in Nederland en in ieder geval bij hen de meeste kazen gepasteuriseerd zijn tenzij er vermeld is dat er rauwmelkse kaas is gebruikt.
5 jaar geleden
Reactie op Miss-fortune
Bij mijn eerste heb ik een keer vertwijfeld de AH klantenservice gebeld om ...
Pastasaus verhit je, dus dan kook je eventuele bacteriën dood. Dus dan mag je het eten, dacht ik?
5 jaar geleden
Reactie op Naatj13
Op de app zwangerhap kan je alles heel gemakkelijk terug vinden want je wel ...
Vind deze app soms ook wel erg lastig om het eruit te halen. Kijk bijvoorbeeld naar paté. Staat als niet veilig, maar het mag wel af en toe maar maximaal 1 boterham per dag. Heb er zo’n zin in maar ik durf het dan gewoon niet aan. 😔

5 jaar geleden
Reactie op moontje_mona
Castello blue mag niet... denk variant hiervan deze kom ik niet tegen
Blauwaderkaas mag wel als het van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Helaas dus ff geen Rochefort, maar Bleu de Auverne van de Appie dan weer wel.