5 Reacties
één jaar geleden
Wij maken er een tuinfeest van. Hopen op mooi weer. Onze oudste wordt dinsdag 10 en de jongste 17 april 2. Het komt voor dat ze op de ene verjaardag wel komen en de andere niet (andere verplichtingen en meer verjaardagen) dus nu vieren we het gezamenlijk eind april.
Op de dagen zelf maken we er een feestje van met ons vieren.
Ik ga foto's van ze maken met de cijferballonen en die gebruik ik voor een heuse uitnodiging. Daar doe ik een klein kaartje bij dat de oudste liever geld heeft om zelf wat te kopen en dat de jongste niets van licht of geluid moet hebben, vindt ze echt niet leuk. Ze heeft liever boekjes en iets voor haar poppen.
Zelf kopen we speelgoed voor buiten.
En ze krijgen beide een abonnement op de speeltuin. ( is een hele grote, bij ons in de straat)
Daarbij is m'n woonkamer ook te klein, als alles tegelijk komt. Dus hopelijk mooi weer!
één jaar geleden
Wij hebben tot nu toe met de kids (8 & bijna 2) mooi weer gehad en aangezien wij meestal een mannetje of 40 en 15 a 20 kids hebben huren we altijd een springkussen zodat we geen chaos in huis hebben haha. Hebben ook eens een suikerspin apparaat erbij gehuurd en was helemaal top!
Verder ben ik lekker creatief bezig altijd en maak ik een hele candy tafel met cake pops, cake ijsjes, taart, snoep, popcorn etc en altijd wel een thema. Vorig jaar was het nijntje en dit jaar word het Two wild met allemaal wilde dieren.
Cadeaus heb ik vooral binnen gevraagd, een potje om te oefenen met plassen, en zomer kleding, aangezien ze een oudere zus heeft en nog zoveel speelgoed in huis hebben haha.
Gaat allemaal goed komen mama's en papa's!!
één jaar geleden
Wij vieren het met vrienden en familie, 25p waarvan 9 kinderen..!
De barbecue gaat hier aan voor lekkere hapjes en ik maak een taart in het thema “I dig being 2”.
Onze zoon is helemaal gek van vrachtwagens en kraanmachines etc (iets met papa is sloper en hem “helpen” op de kraan vind ie waanzinnig 😅).
Vorig jaar was het Wild One, in jungle thema 🙂
Wij geven zelf de waytoplay autobaan cadeau en op zijn verlanglijstje staan o.a. Knutsel spulletjes, dino dingen, een spaarpotje, abonnement op het lokale dierenparkje, puzzels, kinder keukengerei (hij helpt graag met koken in zijn leertoren) en nog wat Duplo.
9 kinderen vind ik al wat, maar gelukkig zijn ze niet allemaal rond dezelfde leeftijd 😂 ik maak een speelplekje voor ze, ik zoek het speelgoed even uit wat naar boven verhuisd voor het feestje, zodat niet de hele verdieping weer (ervaring…😂) vol ligt met alle speelgoed, losse blokjes, steentjes, autootjes etc. En met mooi weer gaan ze toch graag naar buiten met de fietsjes, een voetbal of stoepkrijt ofzo 😁
één jaar geleden
Wij houden het klein. Sochtends komen er 3 vriendenstellen met kids en smiddags de opas omas en tante en oom.
Hier krijgt hij de stapelstenen van de familie gezamenlijk en nog een houten trein baan. Van vrienden kleine dingetjes gevraagd zoals boekje voor het potje, spelletjes of sensorische speelgoed.
Ik bestel een melk en suikervrije taart en versier die zelf. Verder wat hapjes op tafel zoals groente fruit en chips en gezellig borrelen samen. Savonds zorg ik voor lekkere soep.