7 Reacties

2 jaar geleden

Wakkertijd van max 4,5u op deze leeftijd. Moeilijke fase he 😞 zo zielig voor hun! Wanneer ik besef dat ze gewoon wilt dat ik terug kom breekt mijn hart echt

2 jaar geleden

Helaas echt slaapregressie 😔😔😔

2 jaar geleden

Reactie op maamel

Wakkertijd van max 4,5u op deze leeftijd. Moeilijke fase he 😞 zo zielig vo ...
Heel moeilijk… we hebben het geluk gehad dat ze een hele goede slaper was tot nu toe. De angst is er wel dat het slecht gaat blijven… Voor mij is het extra moeilijk dit, heb het mentaal heel erg moeilijk sinds de geboorte, dus toch al een hele tijd.

2 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Helaas echt slaapregressie 😔😔😔
Hopelijk geraken we er snel van af. Heb het mentaal al heel lang heel zwaar. Dit er nog eens bij, trek ik niet lang… erg voor haar ook natuurlijk… maar ze krijgt wel alle knuffels die ze nodig heeft wanneer ze zich laat horen.

2 jaar geleden

Reactie op MamavanFéline

Heel moeilijk… we hebben het geluk gehad dat ze een hele goede slaper was t ...
Bij ons ook een goede slaper geweest tot zo’n 3 maand geleden 🥲 zo lang zitten wij al in deze verlatingsangst fase. Telkens mooi bij gebleven tot ze sliep (duurde vaak een uur) soms langer!! En sinds enkele dagen geleden was ik het echt zat. Ik heb de gecontroleerd huilen methode toegepast en ze slaapt eindelijk weer zelfstandig. Wel nog altijd korte drama wanneer ze naar bed moet en ik de kamer wegga maar dat is maar voor zo’n 10min. De eerste keer duurde het zo’n 1,5u 😭 ohja, bij haar oma’s doet ze dit dus niet he! Slaapt ze zelfstandig en als een roosje

2 jaar geleden

Reactie op maamel

Bij ons ook een goede slaper geweest tot zo’n 3 maand geleden 🥲 zo lang zi ...
Ooh dat is wel heftig 3 maanden… goed dat jullie een oplossing hebben gevonden die voor jullie werkt. Hier in de kinderdagverblijf slaapt ze ook heel goed en zonder problemen. Hopelijk is het hier snel weer beter.

2 jaar geleden

Hier inmiddels wakkertijd van 4,5 a 5 uur, en niet te lang laten slapen smiddags :-)